شنبه 14 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مسیرهای دسترسی شمال به غرب و شرق به جنوب تقاطع بزرگراه‌های امام علی (ع) و شهید رستگار، پاییز امسال برای تردد شهروندان گشایش می‌یابد.

سارق جوانی که از پیشکسوت باشگاه استقلال در کمپ ترک اعتیاد سرقت کرده بود، بازداشت شد.

مدیرمسئول روزنامه "جهان صنعت" پس از احضار به دادسرای تهران تفهیم اتهام شد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران بر بهره برداری از پروژه‌های شهری تهران بدون افتتاح رسمی تأکید کرد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

به دلیل آلودگی هوا، آموزش در تمام مدارس تهران روز چهارشنبه دوم آذر مجازی است.

نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران گفت: ایران مطالعات خوبی در بخش سلامت محیط و کار مبتنی بر تاثیرات محیط زیست بر ساختار سلامت انجام داده که یکی از مطالعات معتبر در سطح جهان در این زمینه محسوب می‌شود.

معاون مرکز تحقیقات دیابت دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان این‌که میزان شیوع زخم پای دیابتی در بیماران مبتلا به دیابت حدود 25 درصد است، گفت: فقط در یک سوم افراد مبتلا به دیابت نوع2، قند خون تحت کنترل است.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص شایعه کمبود بودجه برای نگهداری "پیروز" گفت: این موضوع شایعه است و شدیداً آن را تکذیب می‌کنم.

براثر مصرف نابجا و نادرست داروهای ضدمیکروب، میکروب‌ها در طول زمان دچار تغییراتی می‌شوند که باعث بی‌اثرشدن داروها روی عفونت‌ها و افزایش مرگ‌ومیر ناشی از بیماری‌های عفونی می‌شود.

معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری اعلام کرد: 10 پروژه ملی اجرایی می‌شود تا صنعت زیست دریا به جایگاه و نقش واقعی خود در تولید ناخالص ملی یک گام نزدیک‌تر شود.

شهردار تهران درخصوص با جلسه با دادگستری تهران گفت: در این جلسه اکثر موضوعات شهری از جمله ساخت و ساز، عمران و... مطرح شد و ان‌شاءالله نتایج خوبی را در بر خواهد داشت.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: ایرانِ فردای مدنظر تروریست‌های رسانه‌ای و مسلح، ایران تخریب شده و سیاه و تلخ و بی‌هویت و پر از آشوب و درگیری و ناامنی است که البته این خیال خام با هوشیاری مردم و مسئولان، محکوم به ابطال است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری 321 تبهکار در تهران خبر داد.

وزارت آموزش و پرورش بخشنامه نحوه اجرای اصلاح قانون بودجه سال 1401 کل کشور و ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری را ابلاغ کرد.

اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز به موضوعاتی از جمله بسته خرسندساز ویژه پرسنل شهرداری تهران و همچنین بررسی دلایل و علل قطع درختان در پایتخت پرداختند.