شنبه 14 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی نیروهای مسلح کشور گفت: در تشکیل نهضت مهارت‌آموزی هیچ سربازی بدون داشتن مهارت عمومی و تخصصی ترخیص نمی‌شود.

سرپرست معاونت محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: خودروها و موتورسیکلت‌های فعلی پاسخگوی نیاز محیط‌بانان نیست و در بازه زمانی 5 تا 6 ساله فارغ از زمانی که از دست می‌دهیم، برای تعمیرات و نگهداری آن‌ها هزینه‌های زیادی متحمل می‌شویم.

دبیرکل سابق شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه به مردم برای مشارکت در آموزش و پرورش میدان دهیم، گفت: این وزارتخانه مهمترین ابزار حکومت برای گفت‌وگو با نسل جدید است.

آژانس فضایی ناسا امروز چهارشنبه 16 نوامبر موشک غول‌پیکر SLS ناسا را در قالب مأموریت ماه آرتمیس I پرتاب کرده است. ناسا در ماه‌های گذشته چندین بار تلاش کرده بود که مأموریت ماه آرتمیس I را انجام دهد که هر بار به دلیلی متوقف شده بود.

هوای امروز تهران در شرایط "ناسالم برای گروه‌های حساس" قرار دارد.

شهردار تهران با حمایت از طرح راه‌اندازی خطوط تراموا در پایتخت گفت: قطع و یقین منطق خدماتی، اقتصادی، زیست محیطی و بصری شهر می‌گوید که تراموا یک حمل و نقل بسیار عالی است.

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش درباره فراهم کردن فرصت گفت‌وگوی نوجوانان با مسئولان توضیحاتی داد.

رئیس بیمارستان کودکان مفید با اشاره به شیوع فصلی دو نوع عفونت در کودکان گفت: مصرف شیر مادر باعث ارتقای سیستم ایمنی بدن شیرخواران می‌شود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت تردد در جاده‌ها کشور را تشریح کرد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از محدودیت‌های ترافیکی در 3 روز آینده جاده‌های ایران خبر داد.

با هدف تقویت شور و نشاط اجتماعی، همدلی و همبستگی ملی و حمایت از تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی‌های جام جهانی 2022 به میزبانی قطر، تعداد 14 المان طلایی جام جهانی و یک المان توپ فوتبال نوری در میدان آزادی نصب شد.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری استان تهران نسبت به استفاده سودجویان در پوشش ابلاغ الکترونیک قضائی به شهروندان هشدار داد.

مدیرکل دفتر زیست‌بوم‌ها و سواحل دریایی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: از نظر ما مانورهای نظامی تأثیر فراوانی در مرگ و میر فک‌ها دارد و در سال‌های گذشته نیز شاهد تلفات فک‌ها در اثر این عامل بوده‌ایم.

سخنگوی فرماندهی انتظامی کل کشور از دستگیری 11 نفر که کسبه بازار تهران را تهدید کرده بودند و اجازه بازگشایی مغازه‌ها را نمی دادند، خبر داد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر اینکه بخش مهمی از قانونی اساسی کشور ایران به حقوق شهروندان اختصاص دارد، گفت: در این قانون ضمانت‌های اجرایی مهمی برای تحقق حقوق شهروندان پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از پرداخت معوقات فروردین بازنشستگان سایر سطوح همراه با حقوق آبان ماه خبر داد.