شنبه 14 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مدیر‌کل مدیریت بحران استان تهران نسبت به آلودگی هوا در استان هشدار داد و گفت: طبق اعلام سازمان هواشناسی از عصر شنبه 28 آبان ماه تا ظهر چهارشنبه دوم آذرماه به دلیل پایداری نسبی جو و عدم وجود وزش باد قابل ملاحظه را شاهد خواهیم بود.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

جام‌جهانی فوتبال 2022 در حالی از فردا در کشور قطر برگزار خواهد شد که این کشور با سرمایه‌گذاری بسیاری در بخش گردشگری جاذبه‌های فراوانی را ایجاد کرده است؛ از این رو قصد دارد قطر را به عنوان یکی از مقاصد برتر جهان در زمینه گردشگری معرفی کند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: اتفاق خوبی که در راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افتاد این بود که امداد خودروها را به‌ویژه در بزرگراه‌ها ساماندهی کردیم.

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به تخریب 150 آمبولانس در اغتشاشات اخیر گفت‌: حدود 3000 آمبولانس اورژانس بیش از 15 سال عمر دارند که استفاده از آنها غیر اصولی است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس آذر ماه 1400 مصرف روزانه 33 میلیون لیتر مازوت در نیروگاه‌های کشور را تأیید کرد! این در حالیست که بر اساس نظر متخصصان انرژی، استفاده از مازوت در نیروگاه‌ها، صرفه اقتصادی ندارد چراکه قیمت گاز از مازوت کمتر است.

شهردار تهران گفت: باید کم کم به سمت ون برقی برویم. در این زمینه راه‌اندازی ایستگاه‌های شارژ در 52 ایستگاه با همکاری مپنا در حال انجام است.

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش درباره پنج‌شنبههای بدون کتاب گفت: این برنامه اختیاری بوده و با همکاری مدیر مدرسه میتواند روزی برای حضور روحانیون و طلاب در مدارس باشد.

سازمان وظیفه عمومی اعلام کرد: مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ آذرماه سال 1401 دریافت کرده‌اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر پلیس +10 برگ معرفی نامه به مراکز آموزش را دریافت کنند.

مدیر عامل ایران خودرو گفت: در این شرکت برنامه‌ریزی شده تا بتوانیم تاکسی‌های تارا را اتومات و وارد چرخه حمل و نقل عمومی کنیم.

مشاور وزیر اقتصاد در حوزه دانش بنیان‌ها، توسعه دانش‌بنیان را نیازمند تامین مالی عنوان کرد و یادآور شد: از این رو در این وزارتخانه آیین‌نامه‌ای را به تصویب هیئت وزیران رساندیم تا مسیر تامین مالی حوزه دانش‌بنیان‌ها تسهیل شود.

دکترای تخصصی روانشناسی کودکان با بیان اینکه "سوءاستفاده عاطفی" منجر به کاهش اعتماد به نفس کودکان می‌شود، گفت: انجام بازی‌های تعاملی باعث کاهش مشکلات رفتاری در کودکان می‌شود.

رئیس بسیج حقوقدانان کشور با انتقاد از سکوت برخی از خواص و شخصیت‌های کشورمان در خصوص وقایع کشور، گفت: خواص از این نترسند که پس از اظهار نظرشان درباره جنگ ترکیبی که گرفتار آن هستیم پشت آنها چه خواهند گفت.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از جایگزینی ون‌های سبز چینی با ون‌های جدید ایرانی خبر داد و گفت: این ون‌ها با قیمت مناسب در اختیار رانندگان قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل گفت: در یک سال ظرفیت تولید 7500 دستگاه ون را خواهیم داشت.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: میانگین تعداد اقلام داروی موجود در یک نسخه در دنیا، 1.2 تا 1.8 یعنی کمتر از 2 قلم است اما در ایران، این عدد بالاست و میانگین آن حدود 3.6 قلم است!