شنبه 14 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

مرد میانسالی که همسر خود را به قتل رسانده بود، پس از دستگیری به جرم خود اعتراف کرد و گفت: همسرم را دوست داشتم و عذاب وجدان دارم!

رئیس جهاددانشگاهی گفت: در حوزه اشتغال و توسعه کارآفرینی و با مصوبه جدید، مدارک آموزشی و مهارتی کوتاه‌مدت صادره توسط جهاددانشگاهی برای صدور مجوز راه‌اندازی مشاغل خانگی و معرفی متقاضیان به بانک بابت اخذ تسهیلات مورد تأیید شد.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از راه‌اندازی 3 بازار گل و گیاه فاخر در سطح و پهنه‌های تهران خبر داد.

سرپرست اداره کل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش توضیحاتی از علت عدم امکان استفاده از حمل‌ونقل دریایی از مبدأ ایران در خلال برگزاری مسابقات جام‌جهانی فوتبال ارائه کرد.

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران با بیان اینکه شیوع آنفلوانزا برای ذخایر خونی بحران‌ساز نشد، گفت: هر سامانه سیار خونگیری 9 تا 10 میلیارد تومان هزینه دارد.

مدیرکل بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی درباره نحوه استفاده از بیمه بیکاری توضیح داد.

فردی که با آتش زدن صندلی یکی از واگن‌های متروی ایستگاه صادقیه قصد به آتش کشیدن واگن مترو را داشت، توسط پلیس مترو دستگیر شد.

شهردار تهران با اشاره تفام‌نامه‌های امضا شده جهت احداث مسکن در شهر تهران گفت: بالغ بر 400 هزار واحد را تفاهم کرده‌ایم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری 48 اخلالگر بازار ارز در اجرای اجرای طرح دستگیری دلالان و برهم زنندگان نظم این بازار خبر داد.

با نظر اکثریت اعضای هیئت عمومی دیوان عالی کشور، اعطای عفو یا تخفیف مجازات از سوی مقام معظم رهبری در محاسبه سابقه محکومیت قطعی موضوع بند پ ماده 45 (الحاقی 12. 7. 96) قانون مبارزه با مواد مخدر، ملاک صدور حکم دانسته شد.

رئیس قوه قضائیه گفت: طبق قانون، انتقاد سازنده مشروط به دارا بودن منطق و استدلال و پرهیز از توهین، تحقیر و تخریب است؛ آیا امروزه الفاظی که تحت عنوان و ذیل مقوله «انتقاد» مطرح می‌شود، همگی واجد منطق و استدلال و اجتناب از توهین و تخریب است؟

فضاپیمای باری تیانژو -4 چین که به مدت 6 ماه با ایستگاه فضایی چین ارتباط داشت، چهارشنبه گذشته خود را از ایستگاه جدا کرده و امروز دوباره وارد جو شد؛ اکثر اجزای فضاپیما در هنگام ورود مجدد به جو سوختند و مقداری از زباله‌های آن در آب‌های اقیانوس آرام ریخت.

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: یک‌چهارم پرونده‌های قضائی کشور در استان تهران رسیدگی می‌شود و اهمیت این دادگستری بیش از سایر حوزه‌های قضائی است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور که به منظور حضور در هفتمین اجلاس اتحادیه آمبودزمان‌های اوراسیا و ششمین کنفرانس بین‌المللی آمبودزمانی به مسکو سفر کرده است، اهداف شرکت در این اجلاس را تشریح کرد.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهرداری تهران از عملیاتی شدن ساخت 20 هزار واحد مسکونی در تهران تا دو ماه آینده در پایتخت خبر داد.