شنبه 14 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

فرمانده فراجا گفت: توان و اقتدار نظامی ایران امروز بیش از هر زمان دیگری است.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پایتخت به انتشار نامه جعلی با اسم و سربرگ پلیس واکنش نشان داد.

رئیس گروه بانک خون بندناف و سلول‌های بنیادی سازمان انتقال خون ایران با اشاره به مزایای خون بندناف گفت: پیوند خون بندناف، جان 27 نفر از کودکان مبتلا به بیماری‌های نقص ایمنی و خونی را نجات داده است.

یک کارشناس محیط زیست گفت: ادعای وزیر کشاورزی مبنی بر تبدیل شدن به یکی از ابرقدرت‌های تولید غذا در جنوب غرب آسیا شدنی نیست، چرا که شرایط وخیم آب و خاک کشور این اجازه را به ما نمی‌دهد.

روز گذشته، تعدادی از عناصر اغتشاشگر با تحریک معاندین، در بازار آهن شادآباد تهران اقدام به تهدید و تحریک کسبه مبنی بر تعطیلی واحدهای صنفی کردند که با ورود نیروی امنیتی و نظامی این افراد دستگیر شدند.

معاون شهر تهران از صدور احکام افزایش حقوق کارکنان ثابت شهرداری در آذرماه خبر داد.

هوای امروز شهر تهران در شرایط "قابل قبول" است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از توزیع تجهیزات و ماشین‌آلات برف‌روبی در 22 منطقه تهران خبر داد.

معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور در خصوص نحوه احراز هویت از طریق "سامانه هدا" توضیح داد.

باستان‌شناسان بعد از گذشت حدود 2 قرن از کشف مومیایی زنی که احتمال می‌رود در زمان مرگ باردار بوده است، موفق به ترسیم و ارائه دو مدل از چهره وی که در هر دو مورد داشتن پوست تیره و چشمان قهوه‌ای رنگ مشترک است، شدند.

مشاور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: درخواست‌های وزارت مسکن برای صدور سند زمین‌های مازاد باید مستند به پلاک ثبتی و نقشه باشد.

وزیر بهداشت از ممنوعیت واگذاری داروخانه های دولتی به بخش خصوصی خبر داد و گفت: در سازمان غذا و دارو تعارض منافع خط قرمز ما حساب می‌شود‌.

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری 20 نفر از اراذل و اوباشی که برای تعطیل کردن بازار آهن شادآباد، تعدادی از شهروندان را زخمی کرده بودند، خبر داد.

معاون توسعه مدیریت، حقوقی وامور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به لزوم بهسازی پارک طبیعت پردیسان و وظایف شهرداری درخصوص این پارک، بر اجرای مفاد تفاهم‌نامه فیمابین سازمان و شهرداری تهران درخصوص این پارک تاکید کرد.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از کشف 14 کیلوگرم هروئین که در بطری‌های شامپو جاسازی شده بود، خبر داد.

یک کارشناس ارشد زیست بوم دانش‌بنیان گفت: در سال‌های اخیر تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان از حدود 1500 مورد به حدود 7500 شرکت رسیده است و به طور متوسط سالانه 1000 شرکت به جمع دانش‌بنیان‌ها اضافه شده‌اند.