شنبه 14 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس بیمارستان کودکان مفید با اشاره به شیوع فصلی دو نوع عفونت در کودکان گفت: مصرف شیر مادر باعث ارتقای سیستم ایمنی بدن شیرخواران می‌شود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت تردد در جاده‌ها کشور را تشریح کرد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از محدودیت‌های ترافیکی در 3 روز آینده جاده‌های ایران خبر داد.

با هدف تقویت شور و نشاط اجتماعی، همدلی و همبستگی ملی و حمایت از تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی‌های جام جهانی 2022 به میزبانی قطر، تعداد 14 المان طلایی جام جهانی و یک المان توپ فوتبال نوری در میدان آزادی نصب شد.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری استان تهران نسبت به استفاده سودجویان در پوشش ابلاغ الکترونیک قضائی به شهروندان هشدار داد.

مدیرکل دفتر زیست‌بوم‌ها و سواحل دریایی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: از نظر ما مانورهای نظامی تأثیر فراوانی در مرگ و میر فک‌ها دارد و در سال‌های گذشته نیز شاهد تلفات فک‌ها در اثر این عامل بوده‌ایم.

سخنگوی فرماندهی انتظامی کل کشور از دستگیری 11 نفر که کسبه بازار تهران را تهدید کرده بودند و اجازه بازگشایی مغازه‌ها را نمی دادند، خبر داد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر اینکه بخش مهمی از قانونی اساسی کشور ایران به حقوق شهروندان اختصاص دارد، گفت: در این قانون ضمانت‌های اجرایی مهمی برای تحقق حقوق شهروندان پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از پرداخت معوقات فروردین بازنشستگان سایر سطوح همراه با حقوق آبان ماه خبر داد.

بر اساس دستورات رئیس قوه قضائیه مبنی بر رسیدگی سریع و بر مبنای قانون به پرونده‌های اغتشاشات اخیر، روند بررسی پرونده متهمان آغاز و در حال پیگیری است؛ در یکی از این پرونده‌ها یکی از متهمان اغتشاشات اخیر بر اساس حکم اولیه دادگاه به اعدام محکوم شد.

مدیرکل دفتر بازاریابی و تجاری‌سازی معاونت صنایع‌دستی گفت: قرار است طرح بزرگی را با عنوان توسعه درگاه‌های فروش صنایع دستی اجرا کنیم.

فرماندار مشهد از قتل رئیس کانون کارشنا‌سان دادگستری استان خراسان رضوی در مقابل مرکز کارشناسان دادگستری در بلوار فردوسی خبر داد.

مدیرعامل صندوق توسعه فناوری ایرانیان گفت: 80 درصد درآمد فروش شرکت‌های دانش‌بنیان مربوط به 5 درصد تعداد شرکت‌هاست یعنی 95 درصد شرکت‌های دانش‌بنیان ما فروش چندانی ندارند. این‌ها فعال هستند اما کوچک بوده و تأثیر زیادی در اقتصاد کشور ندارند.

مدیر کل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد باد شدید در پایتخت خبر داد و گفت: شهروندان مراقب سقوط اشیا باشند و از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیام خود به مناسبت هفته دیابت گفت: متوسط قند خون در جمعیت بالای 25 سال کشورمان 105.51 میلیگرم در دسی لیتر است و یک سوم مرگ‌های ناشی از دیابت در سنین زیر 60 سال رخ می‌دهد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه ظهور تروریسم اقتصادی، تهدیدی نوظهور برای توسعه پایدار به شمار می‌رود، گفت: اقدامات قهری اقتصادی غیرقابل توجیه و ناعادلانه‌ای که بر کشور من تحمیل شده است، رفاه و سلامت شهروندان ما را هدف قرار داده است.