شنبه 14 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

وزارت آموزش و پرورش بخشنامه ترمیم حقوق کارکنان را ابلاغ کرد؛ بر این اساس تمام معلمان طرح مهرآفرین تحت شمول قانون رتبه‌بندی معلمان بدون برگزاری آزمون مجدد قرار می‌گیرند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از ادامه روند انتصاب مدیران خارج از شهرداری در حوزه فرهنگی و اجتماعی انتقاد کرد.

اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز به موضوعات مختلفی از جمله وضعیت محله عباسی در منطقه 19، راه‌اندازی میز مشاوره شهرسازی در مناطق و... پرداختند.

در پی تشدید آلودگی هوای پایتخت، صبح امروز کمیته اضطرار تشکیل جلسه داد.

رئیس بیمارستان کودکان مفید گفت: 60 درصد مراجعان بیمارستان کودکان مفید از استان‌های محروم کشور هستند.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه استفاده از موتورسیکلت‌های برقی یکی از راه‌های کاهش آلودگی هواست، گفت: برقی کردن موتورسیکلت‌ها باعث افزایش قیمت آنها می‌شود؛ مردم نیز توانایی خرید آن را ندارند و باید در قالب تسهیلاتی به آنها کمک‌هایی ارائه شود.

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مجدد ثبت نام آزمون سراسری سال 1402 (نوبت اول) در تاریخ 22 آبان ماه از ساعت 8 صبح تا 17 (5 عصر) خبر داد.

هوای پایتخت برای چهارمین روز متولی در شرایط "ناسالم برای گروه های حساس" است.

یک کارشناس محیط زیست گفت: در حال حاضر ایران در مرز مرحله تنش و بحران آب قرار دارد، اما موضوع نگران‌کننده‌تر این است که با ادامه این روند، تا سال 2050 به سالانه 500 متر مکعب آب تجدیدپذیر به ازای هر نفر می‌رسیم و مرز بحران آب را نیز رد می‌کنیم.

رئیس سازمان غذا و دارو با بیان این‌که میزان تولید آنتی‌بیوتیک نسبت به چندماه گذشته سه برابر شده گفت: برای واردات بیش از 6 میلیون عدد آنتی بیوتیک وارداتی ثبت سفارش انجام شده که نیاز حدود یک ماه کشور ما را پوشش می‌دهد.

رئیس آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: بهره‌گیری از فناوری‌های نوین زمینه تحقق سند تحول قضائی را شتاب داده است.

رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری گفت: بر اساس مذاکراتی که با مدیرعامل منطقه آزاد کیش انجام شده است، حفاری و کاوش‌ها از آذرماه سال‌جاری در جزیره حریره (کیش) از سرگرفته می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد آلودگی هوا خبر داد و گفت: از امروز تا دوشنبه 23 آبان شاهد کاهش کیفیت هوا در بخش‌های مرکزی، غربی و نیمه جنوبی استان تهران هستیم.

سرپرست سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری زورگیر حرفه‌ای که در جریان تعقیب و گریز به ماموران کلانتری 134 شهرک قدس حمله کرده بودند، خبر دارد.

زن جوانی که با سگش زندگی می‌کرد، به دلیل مشکلات روحی اقدام به خودکشی کرد.

سرپرست اداره‌کل حمایت از تولید صنایع دستی از اجرای معافیت 100 درصدی کارگاه‌های تولیدی صنایع دستی در تمام مناطق کشور خبر داد.