شنبه 14 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس اداره مراقبت مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به تفاوت علائم کرونا و آنفلوانزا گفت: نشانه‌های بیماری آنفلوانزا معمولاً بعد از هفت روز بهبود می‌یابند.

مطابق با یادداشت منتشر شده توسط کمیسیون بهداشت ملی چین، این کشور با کاهش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا، اقدام به لغو برخی از محدودیت‌های کرونایی جهت سفر به این کشور کرد.

رئیس سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی در نشست با بسیجیان دانشگاه فرهنگیان تأکید کرد: اسناد لانه جاسوسی در کتاب‌های درسی پر رنگ‌تر می‌شود.

سرپرست شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: براساس آمارهای تردد، متروی تهران امسال 221 میلیون مسافر داشته که نشان از افزایش مسافر دارد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد.

شهردار تهران گفت: برنامه‌ریزی جدی برای استفاده از "تراموا" در شهر به عنوان ظرفیت پاک و الگوی پیشرفته ارائه خدمات انجام می‌دهیم و اقدامات در حال انجام است که یک خط آن اجرا شود.

مدیرکل برنامه‌ریزی امور فرهنگی وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت: اگر بتوانیم پیشرفت‌های علمی را به شکلی هنرمندانه در معرض دید اقشار جامعه قرار دهیم، خواهیم توانست علاوه بر آگاهی‌بخشی، موجب تقویت هویت و افزایش نشاط در بین فعالان حوزه علم و فناوری شویم.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری گفت: نسل چهارم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان شکل می‌گیرد و مفاهیم جدید بازآفرینی می‌شود.

با رای هیئت عمومی دیوان عدالت اداری مقرر شده؛ قیمت‌گذاری کالاهای اساسی بر اساس یارانه دریافتی زمان تولید تعیین شود.

معاون اول قوه قضائیه گفت: قضات دادسرا و دادگاه‌های انقلاب در خط مقدم نظم و امنیت مردم و نظام، شبانه‌روزی مجاهدت می‌کنند.

فرونشست در محدوده مرکزی استان فارس از منطقه مرودشت تا قیر و کارزین سالانه حدود 30 سانتی‌متر است و استان فارس یکی از رکوردهای فرونشست در دنیا را به خود اختصاص داده است.

زنگ ورزش دانش‌آموزان تهرانی فردا دوشنبه 23 آبان ماه تعطیل است.

پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری دکتر کلاهبردار حرفه‌ای که در پوشش دکتر زیبایی دست به اعمال مجرمانه می‌زد، خبر داد.

اعضای شورای شهر تهران طرح تقسیط جرائم قطع درخت و ماده 100 را به تصویب رساندند.

شهردار تهران با حضور در صحن شورا، ضمن تقدیم برنامه چهارم توسعه شهر تهران به شورا؛ از عملیاتی شدن تمام پروژه‌های شهری در سطح شهر تهران خبر داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با اشاره به آلودگی هوای شهر تهران از ممنوعیت فعالیت‌های ورزشی در فضای باز در پی تشدید آلودگی هوا خبر داد.