یک‌شنبه 15 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس جامعه حرفه‌ای گردشگران سلامت با اشاره به ظرفیت جذب 10 هزار میلیارد دلاری ایران از 57 کشور اسلامی در گردشگری سلامت گفت: متأسفانه به علت جولان دلال‌ها و نبود سازوکارهای نظارتی در این صنعت، شاهد از دست رفتن بازارهای هدف و جذب آنان به ترکیه هستیم.

حادثه تروریستی و غم بار حرم مطهرحضرت شاهچراغ (ع) و سومین حرم اهل بیت (ع) با شهادت سه نفر از دانش آموزان شیراز و سیرجان همراه بود.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: وظیفه قانونی ما است که در کمال استقلال بدون هیچگونه اغماض و با اقتدار و براساس مر قانون به وظیفه خود عمل کنیم.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: جمهوری اسلامی ایران در "تولید علم" رتبه اول منطقه و رتبه پانزدهم دنیا را دارد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد‌.

روابط عمومی فرماندهی کل انتظامی کشور با صدور اطلاعیه‌ای جنایت تروریستی در حرم مطهر احمد بن موسی علیه‌السلام در شیراز را محکوم و تأکید کرد: پاسخ دندان‌شکنی به ایادی این حمله تروریستی خواهیم داد.

نتایج یک تحقیق جدید نشان می‌دهد که تعداد مرگ و میر ناشی از مارگزیدگی تا سال 2050 به بیش از 68 هزار نفر افزایش می‌یابد.

تعدادی از اغتشاشگران با حمله به دو نفر از پرسنل شهرداری منطقه 5 در حین انجام مأموریت، این افراد را به شدت مجروح کردند.

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، ادغام خدمات توانبخشی در نظام شبکه کشور و اختصاص پنج درصد تخت‌های بیمارستان‌های عمومی به خدمات توانبخشی را برای ارتقای این حوزه ضروری دانست.

آرتین سرایداران که خود شب گذشته در حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) مجروح شده است، پدر، مادر و برادر خود را در همین واقعه از دست داد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی آستان متبرک شاهچراغ شیراز گفت: حادثه تروریستی شیراز نشانه ناامیدی دشمنان نظام از ایجاد یأس در میان ملت ایران است.

سرپرست معاونت محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی تهران از اصلی‌ترین منابع انتشار آلاینده‌های هوای تهران است و شهرداری باید برای نوسازی آن اقدام کند.

سرپرست مرکز هوا و تغییر اقلیم گفت: در لایحه جدید ما بهانه اسقاط نکردن را از خودروساز گرفتیم؛ به این معنی که به خودروساز گفتیم اگر گواهی اسقاط موجود است باید اسقاط کنی اما اگر موجود نیست، باید 1.5 درصد قیمت کارخانه‌ای خودرو خود را به اسقاط تخصیص دهید.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد شرایط بهره‌مندی مددجویان از معافیت پرداخت هزینه قبوض آب، برق و گاز را تشریح کرد.

دادستان کل کشور در پیامی خطاب به دادستان مرکز استان فارس دستور داد ابعاد مختلف حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) را بررسی و ضمن شناسایی عوامل پشت پرده، جنایتکاران را به سزای عمل خود برسانند.

هوای امروز شهر تهران در شرایط "ناسالم" قرار دارد.