یک‌شنبه 15 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضائیه با صدور پیامی حادثه تلخ و تأسف‌بار شهادت جمعی از زائران حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) شیراز به دست تروریست‌های مزدور را تسلیت گفت و بر شناسایی عاملان و آمران این حادثه تلخ تأکید کرد.

وزیر بهداشت ضمن تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان در حادثه تروریستی به شاهچراغ، به رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز دستور داد که رسیدگی فوری به مصدومان این حادثه را دنبال کند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از واردات 50 تن دارو از جمله انواع آنتی‌بیوتیک‌ها برای تنظیم بازار دارویی کشور خبر داد.

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از پیشرفت 90 درصدی وزارت بهداشت در اجرای 18 ماده از قانون جوانی جمعیت خبر داد.

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور توضیحاتی در خصوص پذیرفته‌شدگان دارای مغایرت معدل در رشته محل‌های پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال 1401 ارائه کرد.

مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد از ساخت و تحویل 6 هزار واحد مسکن مددجویان در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

شهردار تهران گفت: رسیدن به نقطه ایده‌آل پایتخت از طریق "مدیریت مشارکتی" محقق می‌شود.

"مرتضی کارآموزیان" با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین به عنوان مسئول سازمان بسیج رسانه کشور معرفی شد.

عکس چهره‌باز 2 نوجوان افغانستانی که در تهران گمشده‌اند، با دستور مقام قضایی برای شناسایی منتشر شد.

تیم پلیسی در جریان بازرسی از خانه موردنظر، با یخچال سفید رنگی مواجه شدند که درب آن با چسب بسته شده بود! بدین ترتیب ماموران پلیس درب این یخچال را باز کردند و لحظه‌ای بعد با جسد دختر 6 ساله که در یک پتو پیچیده شده مواجه شدند.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران به مرحله‌ای رسیده که در حال تولید پلتفرم‌هایی برای افزایش مشارکت‌های مردمی در مدیریت شهری است‌.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از افزایش سقف تسهیلات اشتغال‌زایی مددجویان به 150 میلیون تومان خبر داد و گفت: سقف تسهیلات برای کارفرمایان تا 4 میلیارد تومان افزایش یافته است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از افتتاح نخستین مرکز مدیریت یکپارچه پسماند شهری و 55 غرفه مشارکت شهروندی در تفکیک پسماند در دهمین شنبه امید و افتخار خبر داد.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران گفت: رویداد "ایده‌پردازی تهران 1404" به طور فصلی با عناوین دیگری از اولویت‌های مدیریت شهری برگزار می‌شود.

نیکا شاکرمی ساعتی قبل از پیدا شدن جسم بی‌جانش توسط اهالی محله‌ای در تهران، در پیامی خطاب به مادرش نوشت: تقصیر هیچکس نبود!

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.