یک‌شنبه 15 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

فرمانده انتظامی فراجا گفت: مردم شریف تهران زحمات و تلاش‌های سردار "آیت گودرزی" را در زمینه برقراری امنیت و آرامش در سال‌های ابتدای انقلاب و دهه 70 را همواره به خاطر دارند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: بازنشستگان زائر اولی به صورت رایگان به کربلا و نجف مشرف خواهند شد.

«ساینس» - یکی از معتبرترین مجلات علمی دنیا - در یک مقاله با تعبیر «تلسکوپی در کلاس جهانی» به رصدخانه ملی ایران پرداخت.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از راه‌اندازی صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج در هفته جاری راه‌اندازی می‌شود.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از اقدامات کادر سلامت، نیروهای جهادی و مردم در مقابله با ویروس کرونا تجلیل کرد.

مدیرعامل یک شرکت فناور در حوزه دوچرخه‌های برقی گفت: در 6 سال گذشته، موتور و درایور دوچرخه‌های برقی را با توان 1000 وات بومی‌سازی کرده و خط تولید آن را راه‌اندازی کردیم که در این راه معاونت علمی نیز از ما حمایت کرده است.

با آغاز فصل سرما بسیاری از افراد دچار سرماخوردگی و سرفه می‌شوند و یکی از راهکارهای ساده اما بسیار مؤثر در پیشگیری و درمان سرفه‌های ناشی از سرماخوردگی، مصرف عناب است.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه تا جایی که قانون اجازه می‌دهد دادگاه باید علنی برگزار شود، گفت: برگزاری دادگاه‌ها به صورت علنی با ترتیباتی که در قانون مشخص شده است، اثرات مثبت و نافعی را از جنبه‌های گوناگون به دنبال دارد.

در قوانین فرانسه درخصوص سگ‌ها آمده است اگر سگ صاحبداری به‌صورت ناخواسته موجب قتل یک فرد شود، علاوه بر جریمه 75 هزار یورویی، باید پنج تا هفت سال زندان را تحمل کند.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب از مقاومت برخی افرا برای جلوگیری از برگزاری نمایشگاه‌ها در محل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب تهران انتقاد کرد.

معاون فنی و مهندسی و خدمات ترافیکی پلیس راهور فراجا از الکترونیکی شدن خدمات پلیس راهنمایی و رانندگی در حوزه آموزش، آزمون و صدور انواع گواهینامه رانندگی خبر داد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از بازگرداندن سطل‌های زباله به برخی از نقاط شهر پس از فروکش کردن اغتشاشات خبر داد.

در عصر حاضر به علت سبک زندگی نامناسب، میزان ابتلا به چاقی در جوامع رو به افزایش است؛ قهوه یکی از مواد غذایی است که مصرف آن می‌تواند به کاهش وزن کمک کند.

مدیرکل حقوقی وزارت آموزش و پرورش درباره آخرین وضعیت مدرسه ایرانی العین در کشور امارات توضیحاتی داد.

این روزها پیامک های پیشگیری قوه قضائیه برای شهروندان ارسال می‌شود تا از به دام افتادن افراد ناآگاه در چنگال کلاهبرادارن ملکی جلوگیری شود؛ اما همچنان جای زیرساخت‌های لازم ثبتی در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مشهور است.