یک‌شنبه 15 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از وقوع یک تصادف مرگبار در جاده خاوران خبر داد‌.

معاون اول دستگاه قضا از تشکیل قرارگاه عملیاتی پیگیری اجرای سیاست های کلی و فرامین ابلاغی مقام معظم رهبری در قوه قضائیه خبر داد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش می‌کنیم قانون همسان‌سازی دائمی شود تا بازنشستگان دغدغه‌ای نداشته باشند.

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران و جهان گفت: با تمام شرایط ویژه‌ای که تیم ملی کشورمان در جام‌جهانی پیش‌رو برخوردار است، آیا سهمیه هواداران تیم ملی واقعاً در اختیار مردم قرار گرفته است یا همچون دوره‌های قبلی سر از بازار آزاد درآورده است؟!

در انتخابات هیئت رئیسه سی‌ودومین دوره هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز، حسن صفادوست به عنوان رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز انتخاب شد.

ماده 75 قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری می‌گوید: "در صورتی که حداقل یک قاضی از دو قاضی و یا دو قاضی از سه قاضی صادرکننده رأی در شعبه تجدیدنظر، پی به اشتباه شکلی یا ماهوی خود ببرند، مراتب را با ذکر دلیل به رئیس دیوان اعلام می‌دارند."

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش مستمری مددجویان با توجه به رشد تورم ضروری است.

رگولاتور بهداشتی آمریکا اعلام کرد که موارد ابتلا به BQ.1 و BQ.1.1 که دو زیرسویه گونه اومیکرون ویروس کرونا هستند نسبت به هفته گذشته تقریباً دو برابر شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری برای پرداخت حقوق کارکنان ملک نفروخته است و عملکرد درآمدی شهرداری در 6 ماه نخست 10 درصد نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل افزایش داشته است.

رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌ها وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر ضرورت ایجاد مراکز سطح دو درمان ناباروری در تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی تاکید کرد و گفت: الزامات راه‌اندازی مراکز درمان ناباروری سطح دو توسط وزیر بهداشت ابلاغ شده است.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از اعلام زمان ثبت‌نام مجدد فرهنگیان شاغل برای بهره‌مندی از پوشش بیمه درمان تکمیلی خبر داد.

عضو هیئت علمی مرکز درمان ناباروری ابن سینا با بیان این‌که حدود نیمی از افراد نابارور به اندومتریوز مبتلا هستند؛ علائم این بیماری را تشریح کرد.

هوای امروز پایتخت در شرایط "قابل قبول" است اما پیش‌بینی می‌شود که با افزایش ترافیک شامگاهی، کیفیت هوا در مناطق پرتردد در وضعیت "ناسالم برای گروه‌های حساس" قرار گیرد.

مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: "سامانه مدیریت پنجره واحد زمین" می‌تواند بر 20 عنوان مجرمانه حوزه زمین اثر خودش را بگذارد و از زمین‌خواری و تغییر کاربری غیرمجاز و سایر عناوین مجرمانه مرتبط با حوزه زمین جلوگیری به عمل آورد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، آخرین وضعیت جاده‌های کشور در پی بارش‌های امروز را تشریح کرد.

سخنگوی شورای شهر تهران از برخورد جدی با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در منطقه 5 توسط شهرداری تهران خبر داد.