یک‌شنبه 15 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

شهردار تهران گفت: در بررسی‌های صورت گرفته به این نتیجه می‌رسیم که با ابلاغیه‌ها و ایجاد تنگناها نه تنها برای مردم راه را باز نکرده‌ایم بلکه شرایطی را ایجاد کرده‌ایم که قیمت مسکن سرسام آور شده است.

سرپرست معاونت علمی با اشاره به انتشار مقاله‌ای در مجله نیچر با عنوان "رژه بزرگ ایران" گفت: در بخش نتیجه‌گیری این مقاله آمده است که "مرجعیت علمی" در ایران در حال بازسازی است، مگر با آشوب‌های سیاسی و تحریم‌های بیشتر.

هوای امروز شهر تهران در شرایط "ناسالم برای گروه‌های حساس" قرار دارد.

رسانه‌های معاند برای آنکه بتوانند به اغتشاشات دامن بزنند سارق قمه‌کش با سه پرونده و 105 شاکی را به جای بازداشتی اغتشاشات جا زدند!

نزاع 4 کارگر جوان در یک رستوران ژاپنی منجر به قتل یک کارگر شد.

یکی از عاملان جنایت در سفره‌خانه خیابان آذربایجان دستگیر شد.

با اشاره به اصلاح ساختار امور اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: یکی از نتایج ملموس اصلاح ساختارها و فرآیندهای حسابداری اعضا، تسهیم بیش از 183 میلیارد تومان تعهدات دولت به حساب اعضای صندوق است.

سخنگوی شورای شهر تهران از احداث زمین چمن مصنوعی ورزشی برای بانوان در مناطق تهران خبر داد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران از اجرای پارک حاشیه‌ای در 22 منطقه تهران خبر داد.

رئیس قوه قضائیه در دیدار با منتخبین علمی، فرهنگی و ورزشی نابینا و ناشنوا سراسر کشور دستور داد تا بر حُسن اجرای "قانون جامع حمایت از حقوق معلولان" نظارت صورت بگیرد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ درباره جریمه نداشتن معاینه فنی، توضیحاتی ارائه کرد.

پروژه احداث پارکینگ طبقاتی "امیرکبیر" که به همت معاونت فنی و عمرانی و توسط سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران اجرا و آماده بهره‌برداری شده است، طی مراسمی با حضور شهردار تهران افتتاح خواهد شد.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از مشارکت بیش از یک هزار و 443 ایده در رویداد ایده‌پردازی تهران 1404 خبر داد و گفت: پس از انجام ارزیابی‌های اولیه تعداد 115 ایده به مرحله نهایی راه یافت.

قهرمانان ورزشی می‌توانند خدمت سربازی خود را به عنوان "معلم تربیت‌بدنی" طی کنند.

تعدادی از وکلا و کارشناسان مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه و کانون وکلای دادگستری مرکز در تجمعی مسالمت‌آمیز اقدامات اغتشاشگران و حرکت ساختارشکنانه تعدادی معدود وکیل را محکوم کردند.

مشاور رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه سازمان غذا و دارو برای واردات آنتی‌بیوتیک کودکان به شرکت‌های فوریتی فراخوان داده است، گفت: شرکت‌های تأمین‌کننده آنتی‌بیوتیک نتوانستند در زمان مناسب به تعهدات خود در تولید دارو عمل کنند.