یک‌شنبه 15 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

هوای شهر تهران امروز در شرایط "قابل قبول" است.

خانواده‌ها از بی‌توجهی به نرخ اعلام شده در سامانه سرویس مدارس و دریافت هزینه‌هایی متفاوت و گاه تا دو برابر نرخ مصوب خبر می‌دهند.

"سرکه" می‌تواند خواص زیادی برای سلامتی انسان دارد؛ مصرف مقداری کمی سرکه طبیعی در طول روز می‌تواند خواص و فواید خارق‌العاده‌ای در پیشگیری از طیف زیادی از بیماریها از جمله انواع سرطان‌ها و بیماریهای قلبی داشته باشد!

برخی از عامل آشوب‌های اخیر تهران که بازداشت شده‌اند، اظهارات متفاوتی را در اعتراف خود داشته‌اند.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: واریز سهم 1.5 درصدی از قیمت تمام‌شده خودرو به صندوق زیرمجموعه وزارت صمت "اسقاط خودرو" را به بی‌راهه می‌برد.

دبیر طرح توسعه رویداد‌های رقابتی مسأله‌محور گفت: جریان‌سازی در موضوعات اولویت‌دار کشور، یکی از مهمترین اهداف طرح شهید بابایی است.

آیین رونمایی از کتاب آرای وحدت رویه هیئت عمومی دیوان عالی کشور با حضور حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه برگزار شد.

هیئت عمومی دیوان عالی کشور، رأی شعبه دوم دیوان عالی کشور مبنی بر "اختیار قانونی معاون دادستان برای درخواست اعاده دادرسی" را صائب دانست.

قوه قضائیه فیلم مستند "آتش سارقان" که روایتی از تلاش زندانیان بند سرقت برای فرار از زندان اوین در شامگاه شنبه 23 مهرماه است را منتشر کرد.

مدیرکل دفتر توسعه اثربخشی و اثرگذاری نخبگان گفت: امروز سه نشست در همایش ملی نخبگان برگزار شد که نخبگان سوالات مهمی را در آن مطرح کردند؛ موفق نبودن نخبگان در تجاری‌سازی، کارآفرین‌نبودن دانشگاه‌ها و نحوه نهادینه کردن حکمرانی نخبگان از جمله آنهاست.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور از کشف 161 قبضه سلاح جنگی توسط مرزبانان مقتدر هنگ مرزی ارومیه خبر داد.

تحقیقات نشان می‌داد مرد جوان از ساعت 16 بعد از ظهر وارد خانه خود شده و دیگر خارج نشده است تحقیقات همچنان ادامه داشت تا اینکه ماموران نیروی آتش‌نشانی با راهی محل احتمالی حادثه شدند و درب خانه را باز کردند...

رپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: 24 دستگاه در پیاده‌سازی سند راهبردی کشور در امور بنیاد نخبگان نقش اجرایی و مأموریتی دارند که بعد از 10 سال نیمی از آن محقق شده است.

رئیس قوه قضائیه در نشست هیئت عمومی دیوان عالی کشور با اشاره به ضرورت اولویت‌بندی برای رفع نواقص در بخش‌های مختلف دستگاه قضائی گفت: باید بررسی و رفع نقاط ضعف و نقصان‌ها را از مجموعه خودمان شروع کنیم.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

سخنگوی فراجا گفت: مردم به عینه مشاهده کردند در اغتشاشات اخیر خویشتنداری پلیس را که توان دارد اما حتی به قیمت اینکه به خودش صدمه‌ای وارد شود بازهم در برابر مردم با خویشتنداری رفتار می‌کند این یعنی اینکه پلیس قدرتمند و مقتدر اما خویشتندار است.