یک‌شنبه 15 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

سیاه‌دانه از زمان قدیم برای درمان انواع بیماری‌ها استفاده می‌شده و صدها خواص و فواید آن توسط دانشمندان امروزی نیز به اثبات رسیده است. در این مطلب به خواص سیاه‌دانه و مزایای آن برای درمان بیماری‌ها پرداخته‌ایم.

یک پژوهشگر حوزه میراث فرهنگی با اشاره به جولان حفاران غیرمجاز و قاچاقچیان اشیاء تاریخی در کشور گفت: عدم وجود ضوابط بازدارنده در متن قوانین یا ضعف در خصوص ضمانت اجراهای در نظر گرفته شده، علت این معضل اساسی است.

رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس از شناسایی یک هزار مدرسه کانکسی مستقل در کشور خبر داد و گفت: جمع‌آوری مدارس کانکسی آغاز شد.

فرمانده انتظامی کل کشور گفت: پلیس توانسته با بهره‌گیری از امکانات و تجهیزات پیشرفته مأموریت های خود را با سرعت و دقت بیشتری انجام دهد‌.

مدیرعامل شرکت سازنده واکسن اسپوتنیک در ایران با بیان اینکه حدود 2 میلیون دوز واکسن اسپوتنیک در کشورمان تولید کردیم، گفت: وزارت بهداشت از ما این واکسن‌ها را خریداری نمی‌کند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی شهر آفتاب گفت: در حال حاضر 40000 متر فضا داریم اگر بخواهیم این میزان را به 120 هزار متر برسانیم باید بخش خصوصی سرمایه گذاری کند اما بخش خصوصی نگران این است نتواند بعد از سرمایه‌گذاری در این محل به درآمدزایی برسد.

در این مطلب ضمن توصیه‌هایی به دانش‌آموزان برای پیشگیری از ابتلا به آنفولانزا، نسبت به یک موضوع در مدارس که احتمال عفونت اداری دانش‌آموزان را افزایش می‌دهد، هشدار داده‌ایم.

فاز نخست احداث پارکینگ زیرسطحی بازار روز شهید مدنی در منطقه 8 به‌زودی به اتمام می‌رسد. با بهره‌برداری از این پارکینگ ظرفیت پارک در پارکینگ‌های عمومی این منطقه به بیش از یک هزار و 70 واحد می‌رسد.

حاجی اصفهانی آزادشده از زندان‌های سعودی با روایت 80 روز زندانی‌شدنش در زندانهای عربستان گفت: رفتار مسئولان زندان با همه بسیار وحشیانه، تحقیرآمیز و حیوانی و غذاهایشان از نظر کیفی و کمی بسیار ضعیف بود.

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در یک دهه گذشته 789 و به‌عبارتی هر 5روز یک شهید را در راه حفظ نظم و امنیت کشور تقدیم کرده است.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: از باب نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی اگر محقق شود قابلیت مجازات دارد.

4 نفر دیگر از مجروحان حادثه حریق زندان اوین درگذشتند؛ با احتساب فوت این 4 نفر، مجموع فوتی‌های حادثه درگیری زندانیان با یکدیگر و آتش‌سوزی در زندان اوین به 8 نفر رسید.

براساس آخرین آمار اعلامی سازمان جهانی گردشگری، عربستان سعودی تاکنون در صدر فهرست کشورهای عربی به لحاظ جذب بیشترین گردشگر خارجی در سال 2022 قرار گرفته است.

روابط عمومی برج میلاد توضیحاتی درباره صدای انفجار در محوطه این مجموعه ارایه کرد.

معاون اول قوه قضاییه بر رسیدگی قاطع، سریع و فوری به پرونده اخلالگران در نظم و امنیت تاکید کرد.

برای اطلاع از تازه‌ترین اخبار ایران و جهان، صفحه رسمی تسنیم را در روبیکا دنبال کنید.