یک‌شنبه 15 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

سردبیر خبرگزاری میزان در واکنش به ادعاهای مطرح شده صبح امروز در رابطه با زندان قزلحصار، واکنش نشان داد و این موضوع را تکذیب کرد.

پدر و پسر تهرانی که در سفره‌خانه‌ای در خیابان آذربایجان نشسته بودند، به دلیل اختلافات مالی هدف ضربات مهلک قرار گرفتند و قربانی یک جنایت شدند!

معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان اظهار کرد: نخستین هدفی که از برگزاری همایش ملی نخبگان دنبال می‌کنیم این است که ظرف یک‌سال آینده بتوانیم گفتمان حکمرانی نخبگان را در کشور جاری کنیم.

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اعطای تسهیلات برای سفرهای عتبات گفت: بدین جهت وام‌های 5 و 8 میلیون تومانی در تهران در نظر گرفته شد که این موضوع براساس رایزنی با مسئولان ذیربط بانکی صورت پذیرفت.

استوار یکم «مهدی لطفی» در درگیری با اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد: ما با سرعت به سمت جهانی جدید در حرکت هستیم و مکلفیم که فرزندانمان را برای زیست مؤمنانه و عاقلانه در دنیای جدید آماده سازیم. پُر واضح است که استفاده از ساز و کارهای کهنه در دنیای جدید محکوم به شکست است.

رئیس قوه قضاییه گفت: آنچه در زندان اوین رخ داد جنایتی بود که به دست عده معدودی از عوامل دشمن صورت گرفت.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: 95 درصد از بافت فرسوده پایتخت در مناطق 7 تا 20 قرار دارد.

نخستین خودروی متصل با بومی‌سازی بیش از 60 درصد از فناوری (خودروی شاهین با ناوبری ملی خودرو با همکاری گروه خودروسازی سایپا و شرکت ایرانسل) رونمایی شد.

سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست، "تخریب زیستگاه" را بزرگترین تهدید حیات وحش کشورمان دانست و عمده‌ترین "تهدیدات زیستگاه‌های حیات وحش ایران را تشریح کرد.

هوای امروز پایتخت در شرایط " قابل قبول" قرار دارد.

مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا در رویداد فناورانه خودروهای آینده، توضیحاتی درباره پروژه "کاملاً محرمانه" این شرکت ارائه کرد.

سیاه‌دانه از زمان قدیم برای درمان انواع بیماری‌ها استفاده می‌شده و صدها خواص و فواید آن توسط دانشمندان امروزی نیز به اثبات رسیده است. در این مطلب به خواص سیاه‌دانه و مزایای آن برای درمان بیماری‌ها پرداخته‌ایم.

یک پژوهشگر حوزه میراث فرهنگی با اشاره به جولان حفاران غیرمجاز و قاچاقچیان اشیاء تاریخی در کشور گفت: عدم وجود ضوابط بازدارنده در متن قوانین یا ضعف در خصوص ضمانت اجراهای در نظر گرفته شده، علت این معضل اساسی است.

رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس از شناسایی یک هزار مدرسه کانکسی مستقل در کشور خبر داد و گفت: جمع‌آوری مدارس کانکسی آغاز شد.