دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

دادستان کل کشور گفت: بخشنامه اخیر دادستانی کل در زمینه ارجاع امور قضائی به کارشناسان تخصصی در زمینه حوادث اخیر هیچ مغایرتی با استقلال قاضی ندارد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد.

مدیرعامل برج میلاد، میزبانی کنفرانس فدراسیون برج‌های بلند دنیا در سال 2023 را به کنفرانس فدراسیون برج‌های بلند دنیا مطرح کرد.

معاون اول قوه قضائیه در همایش همایش بررسی اجرای برنامه تحول و تعالی دادگستری‌های کل استان‌ها چند توصیه به رؤسای کل دادگستری‌های سراسر کشور داشت.

فرمانده انتظامی کل کشور گفت: نیروهای ما که با آشوب مبارزه می‌کنند، اسلحه غیرکشنده دارند؛ که این نشان می‌دهد که پروژه کشته‌سازی، اصلِ دشمن است و به دنبال تشدید دامنه آشوب هستند.

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران از آغاز به کار اپلیکیشن "ماه نو" خبر داد و گفت: در قالب این اپلیکیشن، 3 باشگاه در بستر فضای مجازی راه‌اندازی می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی کشور گفت: فراجا با نیرویی انقلابی از مرزها تا شهرها و روستاها و در تعطیلی و غیرتعطیلی با تبعیت از ولایت در خدمت مردم است.

فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه مردم در فتنه اخیر خوش درخشیدند و راه حق را از باطل به خوبی تشخیص دادند، تاکید کرد: نمی‌گذاریم کسی قصد طمع و تعرض به جان، مال و ناموس مردم داشته باشند.

وزیر بهداشت به عنوان نماینده رئیس‌جمهور و به منظور بررسی وضعیت مناطق زلزله‌زده و روند رسیدگی به آسیب‌دیدگان زلزله در استان آذربایجان‌غربی، وارد ارومیه شد.

سخنگوی شهرداری تهران، برنامه‌های هفته تهران از تاریخ 14 تا 20 مهرماه را اعلام کرد.

سازمان بهشت زهرا (س) در پی انتشار شایعات و فضاسازی رسانه‌های بیگانه در خصوص جواز دفن "نیکا شاکرمی" اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

دادیار بازنشسته دادسرای انتظامی قضات گفت: در قضیه تشخیص و اعلام علت فوت، بحث پزشکِ معتمد مطلقاً ملاک نیست و ملاک، پزشکی قانونی است که مرجع قانونی تعیین علت فوت محسوب می‌شود.

رئیس قوه قضائیه در نشست شورای عالی قضائی با رؤسای کل دادگستری‌ها و دادستان‌های مراکز استان‌ها گفت: خسارت اغتشاشات اخیر را از عاملین بگیرید. رئیس سازمان زندان‌ها هم در این نشست خبر داد؛ نیمی از بازداشتی‌های اغتشاشات اخیر آزاد شدند.

آخرین فیلم از نیکا شاکرمی دختر 17ساله که پیکر بی جانش در حیاط خلوت یک خانه در خیابان لبافی چهارراه امیراکرم کشف گردید، 7 ساعت قبل از کشف جسدش منتشر شد.

یک حقوقدان گفت: درخواست خانواده امینی مبنی بر اینکه پزشکان معتمدشان در بررسی و تهیه گزارش علت فوت مهسا امینی حضور داشته باشند، به نظر صرفآً سیاسی است و هیچ منطق پزشکی و قانونی ندارد.

سرپرست دادسرای جنایی تهران توضیحاتی درباره پرونده نیکا شاکرمی ارایه داد و احتمال ارتباط فوت نیکا با اغتشاشات اخیر را رد کرد.