دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

وزیر آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سند 2030 به هیچ‌عنوان در آموزش و پرورش ما اجرا نمی‌شود، گفت: سند تحول بنیادین مهمترین سند بالادستی ما محسوب می‌شود.

در این مطلب، شیوه پذیرش دانشجو در دانشگاه‌های 7 کشور جهان مورد بررسی قرار گرفته است.

معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با حضور در زندان تهران بزرگ، از محل نگهداری بازداشت‌شدگان اغتشاشات اخیر در تهران بازدید و با تعدادی از آنان گفت وگو کرد.

رئیس قوه قضائیه گفت: خانم امینی در حدود ساعت 18:30 در روز روشن و در معرض دید همه و حضور برادر و دو نفر از بستگانش به ماشین پلیس هدایت شده است...

دادستان عمومی و انقلاب تهران از آزادی 400 نفر از زندانی‌های اغتشاشات اخیر خبر داد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: نشست کمیته سلامت سازمان همکاری‌های شانگهای به ریاست جمهوری اسلامی ایران در کشور برگزار می‌شود.

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور 28 آذرماه امسال آزمون سردفتری را بر اساس قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار برگزار می‌کند.

نمونه آزمایشی «بلوک انتقال مداری سامان» با یک فروند کاوشگر زیرمداری با موفقیت پرتاب و آزمایش شد.

ساعت کاری میادین میوه و تره‌بار در 13 مهرماه اعلام شد.

در پنجمین مرحله پویش ملی "مشق احسان"، 300 هزار بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار اهدا شد.

بازنشستگان و وظیفه‌بگیران صندوق بازنشستگی کشوری که متقاضی استفاده از تسهیلات 4 میلیون تومانی حضور در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی هستند می‌توانند تا 22 مهرماه نسبت به ثبت تقاضای اینترنتی اقدام کنند.

دو مدرسه آسیب‌دیده در اغتشاشات زاهدان تا روز شنبه 15 مهرماه بازگشایی می‌شوند.

شروین حاجی‌پور که چندی قبل به دلیل انتشار بدون مجوز ترانه‌ای در ساری بازداشت شده بود، ظهر امروز با تودیع وثیقه آزاد شد.

سرپرست معاونت علمی با اشاره به اینکه همه دنیا می‌داند ایران عزم کرده با توجه ویژه به حوزه علم و فناوری اقتصاد خود را بسازد، گفت: امروز شاهد هستیم که مهم‌ترین پایگاه‌های اقتصاد دانش‌بنیان (دانشگاه‌ها و مراکز فناوری) مورد توجه دشمنان قرار گرفته است.

دومین نوبت وام ضروری 15 میلیون تومانی بازنشستگان صندوق کشوری به حساب 31 هزار و 814 نفر از بازنشستگان مشمول واریز شد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: نرخ سرویس مدارس تهران که از سوی آموزش و پرورش اعمال شده، مغایر با مصوبه شورای شهر تهران است؛ نرخ مصوب شورای شهر بسیار پایین‌تر از مبالغ اعمالی آموزش‌و‌پرورش است.