دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

مرد جوانی که به عنوان یکی از عوامل اصلی اغتشاشات در استان چهارمحال و بختیاری که اقدام به تخریب اموال عمومی و ایجاد اغتشاش می‌کرد، توسط عوامل یگان ویژه فراجا دستگیر شد.

مدیرکل حوزه شهردار تهران با اشاره به مدل مدیریتی یک‌ساله شهردار تهران گفت: این تغییرات در راستای کارآمد کردن سیستم و براساس سیاست‌ها، ویژگی‌ها و انتظاراتی است که از مدیران داریم.

معاون گردشگری گفت: سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شد که در بند 17 آن به توسعه گردشگری تأکید شده است؛ از این رو برای تدوین برنامه هفتم توسعه نیازمند همکاری متخصصان و استفاده از نظرات آن‌ها هستیم.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س)، سرپرست روابط عمومی این سازمان را منصوب کرد.

معاون گردشگری و زیارت سازمان فرهنگ هنری شهرداری مشهد تحقق رونق اقتصادی از طریق صنعت گردشگری را مستلزم توسعه انواع گردشگری به‌ویژه گردشگری خلاق دانست و گفت: در این زمینه قطعاً وجود جوانان و دانش‌آموختگان متخصص در حوزه گردشگری بسیار کمک‌کننده است.

از جمله خواص و فواید بادام می توان به جلوگیری از بیماری‌های قلبی، تقویت دستگاه ایمنی، مراقبت از پوست و مو، تنظیم فشار خون، جلوگیری از سرطان، کاهش وزن و تقویت قوای جنسی اشاره کرد؛ در این مطلب به تشریح بخشی از خواص و فواید بادام پرداخته‌ایم.

طی احکامی جداگانه از سوی وزیر آموزش و پرورش دو انتصاب جدید در حوزه ستادی این وزارتخانه انجام شد.

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به اینکه در اغتشاشات اخیر، حدود 85 آمبولانس در استان های مختلف کشور دچار آسیب و از چرخه خدمات‌دهی به مردم خارج شد، گفت: متأسفانه حدود 10 نفر از همکاران ما نیز دچار مصدومیت شدند.

سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به کاهش تعداد پله‌های برقی غیرفعال مترو گفت: سرفاصله حرکت قطارهای شهری در ساعات پیک صبح و عصر در خطوط هفت‌گانه به 3.5 دقیقه کاهش یافته است.

چالش‌های پرورشی و آموزشی دانش‌آموزان، از مشکلات بحران‌های نوجوانی گرفته تا مسائل درسی بنا بود تا در قالب استقرار نظام جامع مشاوره ساماندهی شود؛ اما این موضوع هنوز محقق نشده است.

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: حضور به‌موقع آتش‌نشانان شهرداری تهران در صحنه‌های آتش‌سوزی نقشه اغتشاشگران را برهم زد.

رئیس مرکز تحقیقات سالمندی با اشاره به اینکه در سال 1430، تقریباً 26 میلیون نفر سالمند خواهیم داشت، گفت: وزارت بهداشت رشته طب سالمندان را حذف کرده است.

معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضائی سازمان بازرسی کل کشور، بازرسان کل استان‌ها را مأمور کرد که بر نحوه اجرای سامانه پایش حمل و نقل دانش‌آموزی رصد و نظارت داشته باشند.

عضو شورای شهر تهران گفت: اتصال شهرداری تهران به پنجره واحد الکترونیک کاری قابل تقدیر است.

معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه با اشاره به فرایند درمان و معالجه باقر نمازی گفت: از وی به دلایل انسان‌دوستانه، رفع ممنوع‌الخروجی شد.