دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

دادستان کل کشور بخشنامه نحوه رسیدگی به پرونده متهمان اغتشاشات اخیر را به دادستان‌های عمومی و انقلاب سراسر کشور ابلاغ کرد.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با بیان اینکه هر گونه تحرک در آن سوی مرزها را رصد می کنیم، گفت: به تازگی یک تیم تروریستی توسط مرزبانان هنگ مرزی خداآفرین منهدم شد.

زوال عقل سندرومی است که به صورت پیشرونده مغز را تخریب کرده و باعث می‌شود عملکرد شناختی طی زمان رو به زوال برود.

همزمان با روز جهانی سالمند، بازدید رایگان این گروه از شهروندان از بخش سکوی دید باز این مجموعه گردشگری و فرهنگی رایگان است.

بنا بر پیگیری‌های کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران، معوقات حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی سایر سطوح احتمال دارد از پایان مهرماه پرداخت شود.

سهم انواع مدارس دولتی، خاص و غیردولتی از 10 نفر برتر کنکور و رتبه‌های زیر 3000 چگونه است؟ متاسفانه باید گفت در مدارس متنوع کشور و بدنه نظام آموزشی کشور، "تفکیک پولی و هوشی" رسماً پذیرفته شده است!

اظهارات اخیر رئیس سازمان حفاظت محیط زیست نشان می‌دهد که ابهاماتی که درباره وجود یون‌های مختلف در آب ژرف، شوری‌زدایی و تخلیه پساب این منبع آبی وجود داشت، برطرف شده و نظر معاون رئیس جمهور را در خصوص استحصال این آب‌ها تغییر داده است.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از پرداخت وام قرض‌الحسنه به بیماران نیازمند تا سقف 50 میلیون تومان با اقساط 36 ماه خبر داد.

تاکنون بالغ بر 840 هزار فرهنگی، اطلاعات خود را در سامانه رتبه‌بندی معلمان ثبت کرده‌اند.

یکی از موانع مهم در مسیر توسعه بوم‌گردی در کشورمان، فرآیند پیچیده دریافت مجوزهای لازم برای فعالیت این اقامتگاه‌هاست؛ مافیای هتل‌سازی در برخی از مناطق مانع از ساخت بوم‌گردی‌ها می‌شود! در این مطلب، موانع عدم توسعه "بوم‌گردی‌ها" تشریح شده است.

اکبر نصراللهی رئیس دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه در پاسخ به واکنش تلویزیون سعودی ایران انیترنشال به سخنان شب گذشته اش، نوشت: لطفا قبل از اینکه کامل و دقیق بخوانید، قضاوت نکنید.

اظهارات کلی، غیرمنصفانه، غیرعقلانی و غلطِ فردی که خود را تحلیل‌گر ارشد مسائل حوزه امنیت می‌خواند اما مطالبی را به کلیت یک قشر نسبت می‌دهد، نسبتی با فضای منطقی ندارد و مقوم دوقطبی‌سازی‌های انحرافی است.

گروهبان‌یکم "فرید کرم پور جمعی" که بر اثر حمله وحشیانه اشرار آشوبگر و به علت شدت و تعدد جراحات وارده در بیمارستان بستری بود، به فیض شهادت نائل گردید.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد.

رئیس دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه گفت: صفحه اینستاگرام ایران اینترنشنال در 10 روز، 1100 پست با هشتگ مهسا امینی و با رویکرد آموزش، ترویج و بزرگنمایی خشونت و ترغیب به قانون‌شکنی منتشر کرده و تقریباً هیچ خبر دیگری منتشر نکرده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در بیمارستان آموزشی درمانی امام رضا (ع) مشهد از نحوه خدمت‌رسانی بهداشتی و درمانی کارکنان این بیمارستان به بیماران بازدید و همچنین از یکی از مدافعان امنیت که در جریان اغتشاشات اخیر مصدوم شده است، عیادت کرد.