دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان سنجش از اعلام نتایج پذیرفته‌شدگان نهایی کنکور 1401 در رشته‌های تحصیلی با آزمون و پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی خبر داد.

زن میانسال که در غرب تهران همسرش را به قتل رسانده بود، توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستگیر شد و به جنایت هولناک خود اعتراف کرد.

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: به هیئت نظارت بر حفظ حقوق شهروندی دادگستری دستور داده شده که تمامی اتفاقات رخ داده برای مرحومه امینی را از زمان بدو احضار ایشان تا انتقال به بیمارستان با دقت بررسی کنند.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

روح‌الله دهقانی فیروزآبادی با حکم رئیس‌جمهور به عنوان سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منصوب شد. آیا با حضور معاون جدید، مشکلات استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و نوآور حل خواهد شد؟

دادگاه مطبوعات مدیرمسئول روزنامه فرهیختگان را در خصوص اتهام نشر اکاذیب مجرم ندانست.

وزیر بهداشت از ارتقای دیپلماسی سلامت به عنوان یکی از برنامه‌های دولت یاد کرد و از استقرار دبیرخانه سلامت پیمان شانگهای در ایران خبر داد.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد: تاکنون 748 شرکت دانش‌بنیان از خدمات معافیت گمرکی استفاده کرده‌اند و بیش از 2 هزار و 887 خدمت در زمینه معرفی ترخیص کالا، ثبت سفارش، تأمین ارزی و سایر امور گمرکی به متقاضیان ارائه شده است.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت درخصوص خبر تودیع رئیس پلیس امنیت اخلاقی توضیحاتی ارائه داد.

رئیس عدلیه گفت: قوه قضائیه موضوع جان‌باختن مرحومه امینی را پیگیری می‌کند و این اطمینان را به خانواده مرحومه امینی می‌دهیم که این موضوع با دقت و پس از حصول نتایج آزمایشگاهی پیگیری می‌شود و نتیجه بررسی‌ها بدون ملاحظه‌ای اعلام می‌شود.

شهردار منطقه 2 گفت: با هماهنگی پلیس راهور مسیر ویژه تردد موتورسواران درمیدان توحید احداث می‌شود.

سخنگوی شهرداری تهران از رایگان شدن استفاده از اتوبوس و مترو در هفته اول مهرماه برای دانش‌آموزان و دانشجویان خبر داد.

مشاور رئیس سازمان منابع طبیعی گفت: مشکلات اقتصادی معیشت مردم را ناپایدار کرده و مردم برای جبران این شرایط به سمت بهره‌کشی از منابع زیستی رفته‌اند. اگر برای اصلاح شرایط اقتصاد مردم منطقه فکر نشود بهبود اکوسیستم جنگل‌های زاگرس امکان‌پذیر نیست.

رئیس پلیس پایتخت درخصوص جزئیات بازداشت مرحومه مهسا امینی توضیحاتی ارائه کرد.

مدیر نخستین رویداد استارت‌آپی یونیکورن گفت: یونیکورن‌ها شرکت‌هایی با رشد سریع هستند که در بازه زمانی کمتر از 10 سال به ارزشگذاری بیش از یک میلیارد دلار رسیده باشند و در اولین رویداد برگزار شده در این حوزه 365 میلیون تومانی به استارتاپ برتر اهدا شد.

هزینه سرویس مدارس در مقایسه با سال گذشته 35 درصد افزایش داشته است همچنین 50 درصد هزینه برگشت نیز محاسبه و به رانندگان پرداخت می‌شود.