دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

کشور هند یک گروه 8 نفره از گونه "یوزپلنگ آفریقایی" را از کشور نامیبیا وارد کرده و برای واردات بیشتر یوز از نامیبیا و آفریقای جنوبی برنامه دارد.

مرد سالخورده که به دلیل اختلافات مالی روی خودروی زن میانسال اقدام به اسیدپاشی کرده بود، بازداشت شد.

معاون هماهنگی و ارزیابی امور مناطق سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از جمع‌آوری 546 تن پسماند در مسیر 10 کیلومتری جاماندگان اربعین حسینی (ع) خبر داد.

یک شرکت نروژی مدعی ورود بزرگ‌ترین الکترولایزر جهان به مرکز آزمایش خود در نروژ شده است. این شرکت ادعا می‌کند که الکترولیز خروجی 100 کیلوگرم هیدروژن خالص در ساعت خواهد داشت.

سازمان تأمین اجتماعی، در ارتباط با کسر دو درصد از حقوق ماهیانه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی توضیحاتی را ارائه کرد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

روز 25 شهریور ماه تصویری از یک خرس قهوه‌ای که به شدت مجروح شده بود در فضای مجازی منتشر شد که در حال حاضر این خرس زنده‌گیری و روند درمان آن آغاز شده است.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در ملاقات با خانواده مرحومه مهسا امینی، به ایشان اطمینان داده که با جدیت پیگیری خود برای روشن شدن تمامی ابعاد ماجرا را ادامه می دهد.

با رأی هیئت عمومی دیوان عدالت اداری مقرر شد؛ هیئت وزیران مرجع تعیین و تصویب شرایط احراز تصدی سمت شهردار است و وزارت کشور واجد اختیار تعیین شرایط مزبور نیست.

شهردار منطقه9 از اجتماع بزرگ امام حسنی‌ها به مناسبت سالروز وفات پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در میدان بزرگ آزادی خبر داد.

یکصد و چهل فعال رسانه‌ای در نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه اعلام کردند: رویکرد قوه قضائیه در حمایت از سوت‌زنی رسانه‌ها امید به اصلاح ایجاد کرده است.

رئیس کانون بازنشستگان استان تهران با اشاره به اینکه زمان‌بندی پرداخت معوقات 5 ماه حقوق بازنشستگان سایر سطوح این سازمان مشخص نیست، گفت: قطعاً این معوقات تا پایان سال پرداخت می‌شود.

رئیس ستاد ملی پروژه مهر با اشاره به تمهیدات وزارت آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس گفت: جشن شکوفه‌ها 31 شهریور و شروع سال تحصیلی دوم مهرماه سال جاری است.

عوامل مختلف انسانی و طبیعی جمعیت پرندگان را به سمت انقراض برده است که برای مقابله با این عوامل ابتدا باید آن‌ها را بشناسیم.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از توزیع بیش از 23 میلیون پرس غذا در بین نیازمندان و مددجویان کمیته امداد در قالب پویش اطعام و احسان حسینی از ابتدای محرم تا به امروز خبر داد.

ایستگاه‌های متروی "شاهد، باقرشهر و خط فرودگاه امام خمینی (ره) همزمان با مراسم رژه نیروهای مسلح پذیرش مسافر ندارند.