دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

شهردار منطقه 18 از تخریب 8 ویلای لاکچری به مساحت 11 هکتار در این منطقه خبر داد.

دولت امارات متحده عربی تعداد گردشگران بین‌المللی به این کشور را در نیمه نخست سال جاری بیش از 12 میلیون نفر اعلام کرده است که در رهگذر آن سودی بالغ بر 5.2 میلیارد دلار نیز از صنعت گردشگری کسب کرده است.

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا می‌شود.

موافقتنامه چند جانبه همکاری‌های فناوری بین کشور ایران و ازبکستان به نمایندگی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت توسعه نوآوری ازبکستان امضا شد.

یک کارشناس سیاسی با اشاره به برگزاری باشکوه‌تر اربعین امسال نسبت به سال‌های گذشته گفت: ایران بیشترین حضور زائر را در مراسم اربعین امسال داشت و همین امر هدف‌گذاری رسانه‌های غربی برای معکوس نشان‌دادن پیام‌های این رویداد را کم‌رنگ کرده و خنثی می‌کند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در روزهای ابتدایی که فروش بلیت به صورت اینترنتی از طریق شرکت هواپیمایی انجام می‌شد، بعضی از زائرین نمی‌توانستند در تاریخ مدنظر بلیت پیدا کنند؛ زیرا تقاضا بیش از عرضه بود.

دادستان عمومی و انقلاب تهران از دستگیری زورگیرانی که در محله سعادت‌آباد و شمال تهران اقدام به خفت‌گیری و بی‌هوش کردن بانوان و سرقت از آنها می‌کردند، خبر داد.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران گفت: با همکاری شهرداری منطقه 20 یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های تجاری و مسکونی پایتخت پس از 10 سال رفع تصرف و به چرخه دارایی‌های شهرداری تهران بازگردانده شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 2 سارق به‌عنف خشن خبر داد و گفت: انتشار فیلم زورگیری این متهمان در فضای‌مجازی موجب ناراحتی شهروندان شده بود.

با ورود سازمان بازرسی کل کشور از تحمیل و استمرار خسارت مالی روزانه به مبلغ حدود 400 میلیون تومان ناشی از عدم بهره‌برداری از "ترمینال سلام" فرودگاه امام خمینی (ره)، جلوگیری شد.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا گفت: امسال بیش از 3 میلیون زائر با امنیت کامل در راهپیمایی اربعین شرکت کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی گلستان از اتمام بافت جاجیم هنرمندان صنایع دستی گلستان در قالب نذر فرهنگی "پویش رج به رج" برای اهدا به حرم مطهر امام حسین (ع) و برگزاری مراسم برش این دست‌بافته در موکب اربعین گرگان خبر داد.

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: تاکنون 3 میلیون و 200 هزار نفر از زائران از مرزهای 6گانه به سمت عتبات عالیات به صورت زمینی مشرف شدند که از این تعداد 2 میلیون و 500 هزار نفر به کشور بازگشتند.

مرد میانسال که به دلیل وجود اختلاف بر سر حق‌آبه در یکی از روستا‌های امام‌زاده داوود (ع) دست به جنایت زده بود، دستگیر شد.

کشور هند یک گروه 8 نفره از گونه "یوزپلنگ آفریقایی" را از کشور نامیبیا وارد کرده و برای واردات بیشتر یوز از نامیبیا و آفریقای جنوبی برنامه دارد.

مرد سالخورده که به دلیل اختلافات مالی روی خودروی زن میانسال اقدام به اسیدپاشی کرده بود، بازداشت شد.