دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رییس کل دادگستری تهران از نماینده ویژه وزیر کشور و پزشکی قانونی خواست هرچه سریعتر گزارش های خود را به قوه قضاییه ارسال کنند تا روند بررسی پرونده خانم مهسا امینی تسریع شود

معاون امور بین الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، از دستگاه های ذیربط خواست تا تحقیقات و بررسی های لازم در مورد علت فوت این دختر جوان با دقت و سرعت انجام شود و نتایج آن با شفافیت در اختیار افکار عمومی قرار گیرد.

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ درخصوص خانم "مهسا امینی" اطلاعیه‌ای صادر کرد.

هیات نظارت بر حفظ حقوق شهروندی بر اساس دستور رئیس کل دادگستری استان تهران مامور به انجام بازرسی و بررسی‌های لازم در خصوص علل و چگونگی بروز عارضه جسمی برای خانم مهسا امینی شد.

دادستان تهران ضمن اعلام ورود دادستانی به پرونده خانم "مهسا امینی" از دستور تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی ابعاد پزشکی پرونده خبر داد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

رئیس دانشکده علوم ارتباطات و رسانه دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی درباره خبر حادثه‌ای که در فضای مجازی حاشیه‌ساز شده است، گفت: تأخیر و نقص در روایت به‌ویژه در نیروهای امنیتی و انتظامی پدیده جدیدی نیست و این‌بار درباره "مهسا امینی" در حال تکرار است.

نتایج تحقیقات دانشمندان نشان می‌دهد که از زمان تصویب پیمان مونترال در سال 1987، بیش از 50 درصد از مواد مخرب "لایه ازون" کاهش یافته‌اند.

نایب رئیس شورای شهر تهران در بازدید از خدمات موکب علی بن موسی الرضا علیه‌السلام گفت: بزرگترین لجستیک تاریخ در راهپیمایی اربعین شکل گرفته است.

دادستان تهران از پیگیری علت تأخیر پرواز تهران - نجف در دادسرای تهران خبر داد و گفت: در این موضوع برای 3 نفر قرار تأمین صادر شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت به برخی شایعات درباره کمبود سرم در کشور واکنش نشان داد.

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: علت‌العلل بسیاری از مشکلات زیست محیطی عدم توجه به آمایش سرزمینی و ضعف در استقرار نظام مدیریت یکپارچه منابع آبی است.

سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران ضمن تشریح مفاد بسته‌های تشویقی جدید نوسازی که به تصویب شورای عالی معماری و شهرسازی کشور قرار گرفته است، از اعطای یک طبقه تراکم تشویقی (در پلاک‌های بیشتر از 100 متر مربع) در بافت‌های فرسوده خبر داد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان از تعطیلی تمام بناهای تاریخی و محوطه‌های گردشگری تحت نظارت این اداره‌کل در سطح استان، هم‌زمان با اربعین حسینی خبر داد.

معاون آموزش ابتدایی با اشاره به افزایش تعداد دانش‌آموز ابتدایی در سال تحصیلی جدید گفت: امسال حدود 9 میلیون دانش‌آموز ابتدایی و 1.5 میلیون کلاس اولی داریم.

شهردار تهران پیش از ظهر امروز از محل استقرار نیروهای خدام‌الحسین (ع) در شهر نجف بازدید کرد.