دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران در خصوص فعالیت سامانه بارشی در استان تهران به‌ویژه ارتفاعات شرقی و فیروزکوه هشدار داد و گفت: مردم از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها تردد نکنند.

معاونت مالی و اقتصاد شهری گفت: در حال حاضر 19 ملک آماده عرضه در بورس کالا داریم و هر هفته این عرضه مستمر صورت می‌گیرد؛ در این عرضه‌ها زمین، ملک مسکونی و تجاری نیز وجود دارد و تا پایان سال این اقدام به صورت مستمر ادامه پیدا می‌کند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: در روز گذشته در یکی از زیرمجموعه‌های اقتصادی با ورود مؤثر و به‌هنگام یکی از سازمان‌های نظارتی، بازداشت یکی از مدیران و عامل دخیل به اتهام فساد صورت پذیرفت.

در دومین جلسه نشست‌های بررسی ابعاد مسئله جمعیت با تمرکز بر چشم‌انداز و کارکردها سازمان تامین اجتماعی بر ضرورت توجه به حضور زنان در بازار کار تأکید شد.

رئیس کل دادگستری استان تهران از بازگشت به زندگی 18 محکوم به قصاص با تلاش شوراهای حل اختلاف استان تهران در چهار ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

مدیرکل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت گفت: 12 نوبت مراقبت بهداشتی برای کودکان زیر 2 سال و 16 نوبت مراقبت برای کودکان زیر پنج سال انجام می‌شود.

دبیر ستاد حقوق بشر ایران در تشریح سازوکار گزارشگری کشوری در نشست شورای حقوق بشر گفت: از گزارشگران کشوری و موضوعی انتظار می‌رود که به وظایف خود عمل کرده و از متمایل شدن به یک طرف یا اقدام علیه هر کشوری خودداری کنند.

مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت زیست محیطی آب و خاک سازمان حفاظت محیط زیست گفت: استحصال آب ژرف یک تفکر بلندمدتِ پایدار نیست.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 3 مرد در رابطه پرونده با سرقت از صندوق امانات بانک ملی خبر داد.

قوه قضائیه با هدف جلوگیری از زمین‌خواری و دست‌اندازی متخلفان به اراضی ملی برای اراضی ملی اسناد مالکیت کاداستری صادر می‌کند. براساس قانون هیچ نقطه‌ای از کشور نباید بدون نقشه و اسناد مالکیت حدنگار باشد.

میادین و بازارهای میوه و تره‌بار تهران، همزمان با اربعین حسینی (ع) تعطیل هستند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری همدست سارق محکوم به قصاص اتوبان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی (نیایش) خبر داد و گفت: متهم قصد فرار از کشور داشت که با تلاش کارآگاهان اداره هجدهم دستگیر شد.

معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: برنامه‌ای برای دست بردن به طبیعت توران برای تکثیر در اسارت نداریم و از همین ظرفیت‌های موجود استفاده می‌کنیم.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت: انتظار داریم تمامی گزارشگران ویژه موضوعی به خصوص آنانی که با حقوق اقتصادی سر و کار دارند، از دولت‌ها بخواهند به موانع پیش روی اجرای حق توسعه، به‌ویژه اقدامات قهری یکجانبه، رسیدگی کنند.

روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی از ارائه خدمات‌رسانی رایگان ناوگان اتوبوسرانی تهران به عزاداران راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی خبر داد.