دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مجموعه فرهنگی و گردشگری برج میلاد همزمان با عزاداری اربعین حسینی (ع) تعطیل است.

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران از اسکان بیش از 200 هزار نفر در موکب علی ابن موسی الرضا (ع) در پیاده روی اربعین خبر داد و گفت: در هر وعده غذایی 10 هزار پرس غذا با همت خیرین طبخ و توزیع می‌شود.

معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در جریان اجلاس پنجاه‌ویکم شورای حقوق بشر سازمان ملل با سفرا و نمایندگان جنبش عدم تعهد در ژنو دیدار و گفت‌وگو کرد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

جلسه قرائت حکم بدوی زورگیر مسلح اتوبان نیایش قرائت شد و رأی صادره ظرف 20 روز قابل فرجام‌خواهی است.

استاندار تهران، جزئیات شناورسازی 2 ساعته فعالیت ادارات شهر تهران را تشریح کرد.

رئیس هیئت امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران ضمن اعلام اینکه صف انتظار برای دریافت پروتز به صفر رسیده است، از تحویل فوری 688 پروتز حلزون شنوایی به مراکز کاشت خبر داد.

رئیس پلیس راه راهور فراجا گفت: بیشترین مشکلی که در امر تصادف ها با آن مواجه‌ایم، در هنگام بازگشت زائران است که متاسفانه با حالت خستگی و خواب آلودگی اقدام به رانندگی می‌کنند که در این زمینه درخواست ما این است پس از استراحت رانندگی کنند.

مدیرکل دفتر ارتقای سلامت و خدمات پرستاری معاونت پرستاری وزارت بهداشت از توسعه مراکز ارائه‌دهنده مراقبت تسکینی پرستاری برای کودکان مبتلا به سرطان خبر داد.

مدیر آسایشگاه کهریزک با توجه به پذیرش افراد جدید در آسایشگاه کهریزک گفت: انتظار داریم سازمان بهزیستی یارانه افراد را پرداخت کند.

سخنگوی قوه قصائیه گفت: مجرمان مواد مخدر و جرایم خشن از سایر زندانیان جدا هستند و ارفاقات قانونی برای این گروه از مجرمان که مخلان امنیت و آرامش مردم هستند، اجرا نمی‌شود.

دادستان دیوان محاسبات کشور با اشاره به نگهداری مددجویان در آسایشگاه کهریزک گفت: اعتبارات دولتی این مجموعه باید 100 درصد اختصاص پیدا کند تا خللی در فرایند خدمت رسانی ایجاد نشود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: ساماندهی بیش از 9 میلیون موتورسیکلت فاقد بیمه‌نامه، پلاک، کلاه ایمنی و ناقض قانون که در کشور در حال تردد هستند، بسیار ضروری است.

مدیرعامل موسسه خیریه کهریزک از راه‌اندازی مهدهای سالمندی در سراسر کشور خبر داد.

فرمانده انتظامی کل کشور گفت: تا این لحظه طبق آمار سامانه گذرنامه پلیس، 3 میلیون ایرانی عزیمت کرده‌اند و یک میلیون و 400 نفر به ایران برگشته‌اند.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: حمایت امریکا از اتهام‌زنی آلبانی علیه ایران کمک به گروهک تروریستی منافقین است که باز هم ناکام خواهد ماند.