دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

وقتی با زائران اربعین هم‌قدم می‌شوی فقط شور و هیجان را در نگاه‌شان می‌بینی‌، با هر پنجاه قدم نگاهی بر ستون‌هایی می‌انداختند و پس از عبور از این ستون‌های لبخندی بر لب می‌آوردند.

مهلت نام‌نویسی بیمه تکمیلی ویژه اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآن و عترت تا پایان روز دوشنبه 28 شهریور تمدید شد.

سخنگوی شورای شهر تهران از استقرار تیم‌های جدید و تازه نفس شهرداری تهران در مرزها و شهرهای عراق جهت خدمات‌رسانی به زائران سیدالشهدا (ع) خبر داد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: متاسفانه پدیده بیابان‌زایی در کشور ما در حال پیش روی است و روند آن در حال پیشی گرفتن از سرعت بیابا‌ن‌زدایی است.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: 163 موکب سلامت با تلاش کادر بهداشت، درمان و دانشگاه‌های علوم پزشکی و مشارکت بیش از 5 هزار و 30 نفر از کارکنان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به زائران اربعین خدمت‌رسانی می‌کنند.

ارقام بالای سرویس مدارس حتی برای مسافت‌های کوتاه این روزها به یکی از دردسرهای جدید خانواده‌ها تبدیل شده است.

دادگاه عمومی و انقلاب ارومیه الهام چوبدار و زهرا صدیقی و دو متهم دیگر پرونده را به جرم فساد و فحشا و تشکیل شبکه فروش زنان و دختران ایرانی از جمله ایجاد شبکه قوادی در پوشش آرایشگاه زنانه به اعدام محکوم کرده است.

رئیس انجمن هیدروپلیتیک ایران با بیان اینکه مناقشه هیرمند یک مسئله دو طرفه است، گفت: خشکی تالاب هامون دامن‌گیر افغانستان نیز خواهد شد و تداوم این موضوع خسارات جبران‌ناپذیری به خصوص در حوزه سلامت برای کشور افغانستان به همراه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه تا 8 صبح امروز 3 میلیون و 30 هزار زائر از مرزهای شش‌گانه به کشور عراق رفته‌اند، گفت: تاکنون حدود یک میلیون و 550 هزار زائر به ایران بازگشته‌اند.

ادران جنایتکار پس از 4 قتل در تهران و دزفول دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه ماموریت اصلی گشت‌های ویژه انتظامی برخورد با جرایم خشن است، گفت: گشت‌های ویژه مانند عقاب بر سر مجرمان خراب شوند.

دفتر حوزه سخنگویی قوه قضائیه اعلام کرد: دستگاه قضائی مرجع تأیید یا رد صلاحیت کاندیداهای انتخابات فدراسیون فوتبال نیست.

معاون امور مناطق سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از خدمت‌رسانی یکصد نفر از نیروهای اعزامی این سازمان در دو شیفت کاری در شهر کاظمین به زائران اربعین حسینی (ع) خبر داد.

سخنگوی فراجا گفت: تاکنون یک میلیون و 96 هزار نفر به کشور بازگشتند و به تدریج موج برگشت زائران در حال افزایش است.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: استان گلستان پایلوت اجرای لایروبی رودخانه‌ها در کشور می‌شود.

یک ساختمان ناایمن در منطقه 6 با پیگیری و همکاری اداره حقوقی منطقه براساس حکم قضایی تخریب شد.