دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

سازمان زیباسازی شهر تهران با به‌کارگیری همه ظرفیت‌های علمی و دانشگاهی تخصصی پس از 63 سال از زمان ساخت، مجسمه فردوسی را مرمت می‌کند.

یک دختر جوان اهوازی به دلیل ضرب و جرح و آزار شیطانی به قتل رسید.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران اعزام بیش از 30 دستگاه تجهیزات مکانیزه رفت و روب و نظافت شهری شامل تانکر جهت پاکسازی کشور عراق و مرزهای ورودی و خروجی را در ایام اربعین خبر داد.

موزه ملی ایران روز یکشنبه 20 شهریورماه از ساعت 14 تعطیل و خدماتی برای بازدیدکنندگان ارائه نمی‌کند. همچنین این موزه در روز دوشنبه 21 شهریورماه نیز از ساعت 10 به بازدیدکنندگان خدمات ارائه می‌کند.

رئیس جمعیت هلال احمر در خصوص انفجار یک دستگاه اتوبوس در پمپ بنزین شهر شوملی استان بابل عراق و مصدومیت 30 نفر و جان‌باختن 11 نفر از زائران توضیح داد.

رئیس پلیس راهور فراجا درباره آخرین وضعیت تردد در محورهای غربی کشور گفت: طبق آخرین گزارش‌ها اکنون تردد در 2 هزار و 600 کیلومتر میسر اربعینی ایران روان است.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: امسال و براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، سطوح درآمدی مشمولان این صندوق افزایش خواهد یافت‌.

ساعت اجرای طرح ترافیک از اول مهرماه 1401 تغییر خواهد کرد.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه شورا در عزل و نصب‌های شهرداری هیچ‌گونه دخالتی نداشته و نخواهد داشت، گفت: پیشنهاد می‌کنم شهردار با دقت و وسواس انتصابات را انجام دهد.

معاون توسعه، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: متأسفانه در 7 سال گذشته تنها 47 درصد از سیاست‌های مقام معظم رهبری در حوزه محیط زیست که در سال 94 ابلاغ شد، اجرایی شده است.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: این سازمان اجازه نخواهد داد که دستگاه‌های زیر مجموعه از اجرای مسئولیت‌های خود در قبال سیاست‌های ابلاغی رهبری در زمینه محیط زیست طفره بروند و برای کمبود بودجه بهانه بیاورند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع از جرم قوه قضائیه از عزم جدی این معاونت برای برخورد با متخلفین و ترک فعل‌های دستگاه‌ها و سازمان‌ها در بحران‌ها خبر داد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، با تاکید بر اینکه باید در فرآیند ساخت‌وسازها توجه ویژه‌ای به موضوع ایمنی و مقاومت ساختمان‌ها شود، گفت: این مسائل می‌تواند در کاهش خطرات و بحران‌ها موثر باشد.

‌فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه تاکنون هیچ مشکل امنیتی در مرزها نداشته‌ایم، گفت: تنها نگر‌انی ما سلامتی زائران است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با فعالیت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مطرح کردند.

اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان کنکور باز هم زنگ خطری برای رقابت نابرابر دانش‌آموزان در کشور و به حاشیه رفتن "عدالت آموزشی" را به صدا در آورد؛ حالا در مدارس متنوع کشور و بدنه نظام آموزشی کشور، "تفکیک پولی و هوشی" رسماً پذیرفته شده است!