سه‌شنبه 17 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست‌فناوری با اشاره به رونمایی از کیت‌های تشخیص بیماری‌های انسانی و دامی تا پایان آذرماه سال جاری، از فعالیت گروه‌های علمی برای تولید کیت‌های تشخیص سرطان در داخل کشور خبر داد.

شهردار منطقه 2 از استقرار و فعالیت نیروهای خدمات شهری، در پایانه مرزی زرباطیه واقع در مرز مهران خبر داد.

چراغ اجرای پروژه‌های کلان عمرانی در سطح شهر، پس از چند سال وقفه، بالاخره توسط مدیریت شهری جدید روشن شد! مجدد بعد از گذشت حدود 4 سال شاهد تکاپو و تحرک در حوزه فعالیت‌های عمرانی و ساخت و ساز با آغاز عملیات اجرای "کلان‌پروژه ادامه یادگار امام" هستیم...

سرپرست دانشگاه فرهنگیان گفت: برگزاری دور‌های مشترک تحصیلی بین دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه‌های سطح یک به تصویب رسیده است.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اوضاع بحرانی دانشگاه در حوزه نیروی انسانی و فضا گفت: مهر امسال 50 هزار دانشجوی ترم هفتم وارد برای خالی نماندن کلاس‌های درس مدارس تهران و شهرستان‌های تهران وارد دوره ابتدایی می‌شوند.

رئیس گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت از شناسایی 67 بیمار مبتلا به تب کریمه کنگو و فوت 6 نفر از آنها خبر داد.

رشد 35 درصدی میزان فروش در سال 1400 نسبت به سال 1399 (فروش 300 هزار میلیارد تومانی در سال 1400) از موضوعاتی است که شرکت‌های دانش‌بنیان رقم زده‌اند.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان، جزئیات برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی برای بیش از 34 هزار نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش و روند استخدامی آنها را توضیح داد.

دولت ترکیه در ماه گذشته هدف‌گذاری خود را مبنی بر ورود تعداد 47 میلیون گردشگر و کسب درآمدی بالغ بر 37 میلیارد دلار سود از صنعت گردشگری تا پایان سال جاری انجام داده است.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: "سطح بندی جرائم " که به‌عنوان دستور‌العمل از سوی قوه‌قضاییه در اختیار کلانتری‌ها قرار داده شده‌، مشخص کرده که پرونده‌های مختلف به کدام دادسرا برای تحقیقات تکمیلی ارجاع داده شود.

جلسه کمیته مشورتی سینما به عنوان یکی از بازوهای فکری و تخصصی کارگروه فرهنگ، هنر و رسانه معاونت حقوق عامه، با تأکید بر ریل‌گذاری درست در سینما برای صیانت از حقوق فرهنگی جامعه در دادستانی کل کشور برگزار شد.

بنا بر اعلام شهردار منطقه 7، براساس هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، سه مرکز میوه و تره‌بار جدید در منطقه احداث خواهد شد.

معاون نظارت و تعهدات کوتاه‌مدت اداره‌کل امور بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی از افزایش 400 درصدی پرداخت هزینه وسایل کمک‌پزشکی به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی خبر داد.

وزیر بهداشت با اشاره به آمادگی ایران برای صادرات واکسن کرونا به کشورهای آفریقایی گفت: به زودی وارد فصل سرما می‌شویم و به دلیل بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها تاکید داریم که حتماً دوز یادآور تزریق شود.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن رد ادعای استعفای خود گفت: این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد و بنده با قدرت در خدمت مردم شریف کشور هستم.

معاون اول قوه قضائیه در دیدار با رئیس آمبودزمان ترکیه گفت: جمهوری اسلامی ایران خواهان پیاده‌سازی حقوق بشر به معنای واقعی و رفع ظلم و فساد و استکبار در دنیاست.