سه‌شنبه 17 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مرکز رسانه قوه قضائیه نسبت به یک گزارش تلویزیونی واکنش نشان داد و اعلام کرد؛ رئیس دستگاه قضا تا کنون بازدیدی از کارخانه کیان‌تایر نداشته است.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از گذراندن دوران خدمت سربازی نخبگان در این سازمان خبر داد.

مرکز پژوهش‌های مجلس پیشنهاد اضافه شدن یک بند به قانون سنجش و پذیرش دانشجو مبنی بر تعیین سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی به عنوان مرجع تطبیق سوالات کنکور با کتاب‌های درسی را تدوین کرد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

تاکنون 140 میلیارد تومان از محل اعتبارات طرح جامع حمایت و ارتقاء پوشش تحصیلی مناطق محروم (تغذیه مدارس شبانه‌روزی و ایاب و ذهاب مدارس روستا مرکزی) به استان‌ها پرداخت و مقرر شد در هفته جاری نیز 50 میلیارد تومان دیگر ابلاغ اعتبار شود.

جلسه هیئت امنای بنیاد ملی نخبگان پس از 11 سال با حضور ابراهیم رئیسی؛ رئیس‌جمهور تشکیل شد و این امر نشان‌دهنده توجه و اهتمام ویژه دولت آقای رئیسی به موضوع نخبگان در کشور است؛ در دوران 8 ساله ریاست جمهوری حسن روحانی حتی یک جلسه این هیئت تشکیل نشد!

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی رالی گردشگری بین‌المللی خزر تا خلیج فارس را با حضور 10 کشور آسیایی و اروپایی اردیبهشت سال 1402 همزمان با روز ملی خلیج فارس برگزار می‌کند.

معاون امور حقوقی و توسعه سازمان حفاظت محیط زیست گفت: موانع حقوقی پرداخت 288 میلیارد تومان حقوق کارکنان ستادی و محیط‌بانان سازمان حفاظت محیط زیست برداشته شده و تنها دریافت چند مجوز دیگر نیاز است.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: با توجه به گردش مالی و اشتغال‌زایی بالای صنایع خلاق و نرم رویکرد معاونت فناوری ریاست جمهوری توسعه این صنایع در کشور است.

شهردار منطقه 9 از ایمن‌سازی بزرگراه جاویدنشان متوسلیان (فتح) با هدف افزایش ایمنی و کنترل آمار تصادفات فوتی و جرحی توسط معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه خبر داد.

یک کارشناس محیط زیست معتقد است که ساخت سد "تنگ سرخ" بر روی رودخانه بشار که 7 هزار سال است از کنار پارک ملی دنا عبور می‌کند، حیات وحش پارک ملی دنا را ظرف 2 سال نابود خواهد کرد.

رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان این که میزان مصرف آنتی‌بیوتیک در ایران بالاست، درباره وضعیت کنترل عفونت‌های بیمارستانی در کشور توضیحاتی ارائه کرد.

شهردار تهران با اشاره به اینکه اکثر همکاران ما در شهرداری آزمون را خوب پس دادند و خدماتی که امروز ارائه می‌دهیم و شنبه‌های امید و افتخار محصول کار همین افراد است، در عین حال از احتمال تغییر برخی از مدیران شهرداری خبر داد.

شهردار تهران با اشاره به اینکه در بازه زمانی 12 بهمن تا قبل از نوروز سال جاری، خبرهای خوشی به شهروندان تهرانی داده خواهد شد، گفت: در این بازه زمانی هر روز یک افتتاح در پروژه‌های شهری خواهیم داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه ادامه پروژه بزرگراه یادگار امام (ره) در 4 سال دوره قبل به فراموشی سپرده شد، گفت: آنها می‌گفتند که اعلام چنین پروژه‌هایی کار ما نیست و به همین دلیل این پروژه‌ها را اجرایی نکردند.

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران از آغاز عملیات اجرایی ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) مسیر شهید بروجردی، آزادگان و در ادامه آزادراه تهران ساوه پس از 4 سال توقف خبر داد و گفت: این پروژه در یک بازه زمانی 2 ساله به بهره‌برداری خواهد رسید.