سه‌شنبه 17 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس دفتر بازرسی ویژه رییس جمهوری که تا سال قبل ریاست سازمان بازرسی را به عهده داشت، اعلام کرد: سازمان بازرسی در دو مورد مجزا و در دو پرونده فساد فولاد مبارکه را گزارش کرده بود اما چرا گزارش سازمان بازرسی به بازداشت مدیرعامل فولاد مبارکه منجر نشد؟!

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: گذر نامه هایی که اعتبار ندارند، به مدت 6 ماه تمدید خواهند شد و زائران قبل از مراجعه به مرزها برای تمدید گذر نامه اقدام کنند.

شهردار تهران، سرپرست جدید مترو تهران را منصوب کرد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

رئیس قوه قضائیه به دادستان کل کشور دستور داد ستادی برای مقابله با سرقت‌های خشن و زورگیری‌هایی که در سطح شهرها رخ می‌دهد، تشکیل شود.

مسئولین شهر پاریس قصد دارند تا برای مقابله با موج شدید گرما و مبارزه با تغییرات اقلیمی تا پایان سال 2026، 170 هزار اصله درخت بکارند.

معاون دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به نابودی صدها هکتار از جنگل و مرگ و میر ماهیان به دنبال ساخت "سد کسیلیان" اظهار کرد: تا این لحظه هیچ مجوزی برای احداث این سد از جانب سازمان محیط زیست صادر نشده است.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس درباره سرنوشت طرح اصلاح آیین دادرسی در دیوان عدالت اداری گفت: اصلاحاتی انجام دادیم، ولی این طرح هنوز نهایی شده؛ چرا که شورای نگهبان به طرح ایرادهایی دارد که باید آنها را برطرف کنیم.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری سرشبکه قاچاق مواد مخدر در جنوب شرق کشور معروف به "سلطان سفید" تبعه کشور افغانستان خبر داد.

مدیرکل محیط زیست خراسان شمالی از مشاهده 3 قلاده پلنگ ایرانی در پارک ملی ساریگل خبر داد.

با حضور مسئولان قضایی استان قزوین نخستین اورژانس وکیل کشور در این استان افتتاح شد.

نوزاد 3 ماهه‌ای که میان شمشاد‌های یک فضای سبز در محله "جنت‌آباد" توسط خانواده‌اش رها شده بود، توسط مردم پیدا شد و از مرگ نجات یافت.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان با بیان اینکه میز ارتباطات مردمی از فردا جمعه در خدمت مردم سراسر استان است گفت: در بندرعباس میزبان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، استاندار و سایر مدیران استانی هستیم.

نمودارهای وزارت بهداشت نشان می‌دهد که روند بستری بیماران کرونایی در هفته چهارم مرداد 1401 در 7 استان افزایش بارز، در 4 استان افزایش و در 18 استان کاهش داشته و در 2 استان ثابت بوده است.

سازمان ثبت احوال کشور با برپایی میز خدمت در نماز جمعه این هفته تهران در مصلای امام خمینی (ره)، اقدام به دریافت درخواست‌های صدور گواهی یک بار خروج از کشور و تعویض شناسنامه می کند.

وزیر بهداشت به دستاورد دولت سیزدهم در بحث اجرای طرح دارویار اشاره کرد و گفت: این طرح حمایت کننده صنایع و تولید داخلی است.