چهارشنبه 18 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

معاون میراث فرهنگی در دو نامه جداگانه مراتب ثبت ملی مراسم روز عاشورای روستای مرزان به همراه 16 میراث فرهنگی ناملموس را به استاندار خراسان رضوی ابلاغ کرد.

فرماندار تهران از شهروندان تهرانی درخواست کرد تا اطلاع ثانوی از تردد به روستای امامزاده داوود (ع) و بخش کن خودداری کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور از آمادگی مرزهای شلمچه، چذابه، مهران و خسروی برای پذیرش زائران اربعین حسینی خبر داد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با تأکید بر نظارت به اجرای قانون رفع موانع تولید، گفت: باید اجرای بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های صادره از بانک مرکزی، شفافیت در نظام بانکی و اجرای همه قوانین این حوزه در بازرسی‌ها مورد توجه قرار گیرد.

گروگانگیران آجودانیه برای تحقیقات ابتدایی در شعبه نهم دادسرای جنایی منتقل شدند.

رئیس کل دادگستری خوزستان توضیحاتی درباره سومین و آخرین جلسه رسیدگی به پرونده حادثه متروپل آبادان ارائه داد.

4 مرد جوان با جعل عنوان و در لباس ماموران پلیس، برای سرقت 25 هزار دلار از یک پیک موتوری، اقدام به آدم‌ربایی کردند.

اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران خبر انتصاب "سعید عسگر" به‌عنوان سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه 18 تهران را تکذیب کرد.

سرپرست اداره میراث فرهنگی مرودشت از کشف دو سفال 3 هزار ساله مربوط به دوره عیلام قدیم (بانش) در روستای گلمکان شهرستان مرودشت، خبر داد.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت: با هوشیاری نیروهای انتظامی ایست و بازرسی کامه شهرستان تربت‌حیدریه 45 سکه تاریخی و تعدادی اشیای تاریخی دیگر کشف و ضبط شد.

معاون وزارت آموزش و پرورش گفت: نرخ سوءتغذیه کودکان نگران‌کننده است و باید برای مسائلی که سلامت دانش‌آموزان را تهدید می‌کند، برنامه‌ریزی کنیم.

سرپرست وزارت رفاه از اصلاح مستمری سایر سطوح بازنشستگان تأمین اجتماعی خبر داد.

پسر جوان که بخاطر مفقودی مشکوک مادرش در شرق تهران دستگیر شده بود، در دادسرای جنایی به قتل مادر خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان فارس از عملیات غافلگیرانه و ضربتی پلیس و رهایی گروگان 20 ساله در شیراز خبر داد.

آزمون سراسری 1401 با اعلام نتایج اولیه به مراحل پایانی نزدیک می‌شود و امسال هم تقریبا دانش‌آموزان مدارس دولتی از چرخه رقابت برای حضور در میان نفرات برتر کنکور و آزمون‌های علمی حذف شده‌اند و صرفا مدارس غیردولتی یا خاص در این رقابت جای دارند!

فرمانده تیپ ویژه نوپو گفت: مذاکره سه ساعته با فرد گروگان‌گیر نتیجه‌ای نداشت و در نهایت تیم عملیاتی نوپو طی یک عملیات غافلگیرانه گروگان‌گیر را خلع سلاح و گروگان‌ها را آزاد کردند.