پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس عدلیه در جریان اجلاس سالانه قوه قضائیه از جمعی از مدیران، مسئولان، قضات و کارمندان برگزیده دستگاه قضا تجلیل کرد.

چین در حال استقرار نسل بعدی 6G تا سال 2030 است. سرعت پشتیبانی شده شبکه 6G بیش از 1000 کیلومتر در ساعت است، بنابراین، نه تنها راه آهن پرسرعت برای کاربران موبایل 6G بدون استرس و در دسترس خواهد بود، بلکه سفر هوایی نیز راحت‌تر خواهد بود.

وزیر بهداشت از اعطای بسته حمایتی دولت برای بیماران خاص و تالاسمی خبر داد و گفت: دستورالعمل اجرایی تعرفه‌گذاری بسته‌های خدمات و مراقبت‌های پرستاری در شورای عالی بیمه تصویب شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر از ثبت تصویر 2 قلاده پلنگ ایرانی در کوه بیرمی استان در ارتفاعات شمال دشتی و تنگستان خبر داد و گفت: برای رصد زیست پلنگ در کوه‌های استان بوشهر بررسی دوربین‌های تله‌ای نصب شده است.

سخنگوی انتظامی کل کشور، از کشف 160 تن مواد مخدر در 3 ماه اخیر خبر داد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران بر ضرورت تدوین برنامه چهارم توسعه شهری در حوزه فرهنگی از سوی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران تأکید کرد.

رئیس قوه قضائیه در همایش سراسری قوه قضائیه گفت: آنچه اکسیر خنثی‌سازی اقدامات ترکیبی و توطئه‌های دشمن است، توجه به بسط و گسترش عدالت اجتماعی و مقابله با فساد و تبعیض است.

مدیرعامل مرکز مطالعات و تحقیقات شهرسازی و معماری ایران در مورد چگونگی تشخیص اصالت اثر و مرمت آن گفت: وزارت میراث فرهنگی باید فرآیند مرمت را ضابطه‌مند کند.

قوه قضائیه در خصوص بازار بورس، از تعیین شعبه مخصوص هیئت تحقیق و تفحص از سازمان بورس تا تلاش برای افزایش عمق مظنه‌ها، عملکرد قابل توجهی داشته است.

وزیر دادگستری گفت: قیمت کالاها در تاریخ 31 اردیبهشت؛ مبنای قیمت‌گذاری است و همه قیمت‌ها باید به قیمت‌های آن زمان برگردد.

طبق اعلام رسمی وزارت آموزش و پرورش میزان شهریه ثابت مدارس غیردولتی از 25 تا 35 میلیون تومان است که این مبلغ غیر از هزینه‌های سرویس، غذا، کلاس‌های فوق‌برنامه، لباس و... است که با احتساب این موارد شهریه برخی مدارس به بیش از 100 میلیون هم می‌رسد.

در این ویدئو با علائم و راه‌های پیشگیری و درمان بیماری وبا آشنا شوید.

به طور متوسط 66 درصد کربنی که به عمق 1000 متری در اقیانوس اطلس شمالی می‌رسد، ممکن است برای یک قرن یا بیشتر ذخیره شود، در حالی که راندمان جذب CO2 در عمق 2 هزار متری 94 درصد کربن است.

رئیس قوه قضائیه گفت: امروز مردم عزیز ایران اسلامی در خصوص موضوعاتی نظیر وضعیت معیشتی و اقتصادی، ناهنجاری‌های اجتماعی، شکسته‌شدن برخی حرمت‌ها و زیرپاگذاشته شدن برخی ارزش‌ها گلایه‌مند هستند.

مرکز وکلای قوه قضائیه نخستین همایش بین‌المللی "تبیین اندیشه‌های امام از منظر حقوقدانان" را با حضور میهمانانی از داخل و خارج از کشور برگزار کرد.

سارق صورت زخمی که در غرب تهران اقدام به موبایل‌قاپی می‌کرد، دستگیر و توسط 12 شاکی شناسایی شد.