پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران ضمن تشریح جزئیات تخلیه یکی از ساختمان‌های بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) گفت: ساخت بیمارستان به ازای هر تخت بیمارستانی‌، 2 تا 2.5 میلیارد تومان هزینه دربردارد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آمار فوتی‌های مبتلا به کرونا در شبانه‌روز گذشته به صفر رسید.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با صدور حکمی، موسوی را به سمت مدیر روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک منصوب کرد.

نماینده مجمع خیرین اشتغال کشور با تاکید بر اینکه در حوزه اشتغال باید خیرسازی شود، گفت: اگر به حوزه اشتغال توجه شود، خود به خود دیگر آسیب‌ها حل می‌شوند؛ لذا باید جمعیت بیکار را ساماندهی کنیم.

سلبریتی‌ها از طریق رسانه، یک‌لحظه گذرا را ثبت می‌کنند تا تصویری آنی از واقعیت اجتماعی مشترکی باشد که به‌قدر خود سلبریتی متزلزل است؛ این نوع تصویر‌سازی، تولید نیاز کاذب می‌کند! نیازی که به فرد القا می‌کند بدون رسیدن به این نیاز، طعم خوشبختی را نمی‌چشد

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: با یک اپیدمی جهانی موادمخدر روبرو هستیم که فرزندان و هم میهنانمان را تهدید می‌کند، در واقع در این اپیدمی همه کشورها درگیر آن هستند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از عرضه محصولات مازاد میادین توسط وانت‌بارها خبر داد و گفت: بیش از 80 تا 90 درصد محصولات وانت‌ها کم‌کیفیت است.

شهردار منطقه 9 از توافق کامل شهرداری و وزارت دفاع درباره پروژه شاخه غربی یادگار امام (ره) خبر داد.

پیرزن ثروتمند در جریان سرقت از خانه‌اش در منطقه گیشا، هدف ضرب و جرح قرار گرفت و به کام مرگ فرو رفت‌.

در جلسه امروز شورای شهر تهران، اعضاء به نحوه عرضه محصولات در میادین میوه و تره‌بار و همچنین چگونگی احداث 100 بازار تره‌بار تا پایان سال پرداختند.

تیمی متشکل از اساتید و دانشجویان مدیریت جهانگردی دانشگاه تهران، در بزرگ‌ترین رویداد بین‌المللی ایده و فناوری کشور ترکیه معروف به "یک ایده یک دنیا" موفق به کسب مدال طلا در زیرگروه سیستم‌های هوشمند و اینترنت اشیا شدند.

تفاهم‌نامه همکاری زیست‌بوم دانش‌بنیان و زیست‌بوم احیای واحدهای اقتصادی از طریق ایجاد پارک تخصصی احیا و تعامل با پارک‌های علم و فناوری کشور امضا شد.

ورود رئیس قوه قضائیه به موضوع ساماندهی سازمان اموال تملیکی به انقلاب در این سازمان منجر شد و کالاهای انبار اموال تملیکی دیگر خاک نمی‌خورند و فاسد نمی‌شوند.

مشاور دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر با بیان اینکه راهبردی‌ترین سیاست ستاد توسعه مشارکت همه جانبه، فراگیر، ساختارمند و هدایت شده است، گفت: این امر باید پیوست همه برنامه‌های ستاد باشد تا زمینه های کاهش عرضه و کاهش تقاضا را فراهم کند.

کتاب درسی با توان دانش‌آموزان و نیاز آینده آنها و نیازهای جامعه آینده تناسب ندارد؛ همچنین در رابطه با اینکه کدام بخش از محتوای کتاب‌های درسی حذف شود و چگونه این کار انجام شود، دو دسته اقدام به فوریت باید مدنظر قرار گیرد.

برنامه همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور (connect) به منظور انتقال دانش، تجربه و ایده‌های فناورانه و با همکاری دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری، شرکت‌های فناور و مراکز رشد و نوآوری منتخب کشور انجام می‌شود.