پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران به تشریح عملکرد سامانه "سند من" پرداخت و به حداقل رساندن تخلفات و اشتباهات در حوزه سردفتری و کاهش هزینه‌های مختلف مرتبط با تنظیم سند را از نتایج آن دانست.

با مرگ مشکوک مرد جوان در یک استخر در شهرک غرب تحقیقات توسط بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جرائم جنایی کلید زده شد.

با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی، شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی می‌توانند با حضور یک‌ساله در نمایشگاه دائمی و پایگاه صادراتی محصولات دانش‌بنیان ایرانی در ارمنستان، به ارائه محصولات و توانمندی‌های خود در این کشور بپردازند.

مجموعه تاریخی کاخ سعدآباد بامداد امروز با انتشاری استوری در صفحه اینستاگرام خود خبر از تعطیلی این مجموعه در روز یکشنبه 5 تیر ماه داد.

رئیس مرکز تحقیقات کارآزمایی بالینی طب سنتی دانشگاه شاهد با بیان اینکه سال گذشته یک تحقیق درباره اعتیاد و تاثیر داروهای سنتی در یکی از زندان‌های کشور صورت گرفت؛ نتایج موفقیت‌آمیز این مطالعه را تشریح کرد.

دبیر اجرایی بیست‌و‌چهارمین کنگره سراسری انجمن علمی اپتومتری ایران ضمن هشدار نسبت به سالمندی جمعیت و افزایش آمار کم‌بینایی درپی این بحران، عوامل خطر بروز کم‌بینایی را تشریح کرد.

دادستان کل کشور تأکید کرد: انتشار اسامی ساختمان‌های ناایمن اقدام درستی نیست.

مدیرعامل ستاد پیشرفت گفت: رویداد نوپیا در نخستین سال اجرای خود، بیشترین تمرکز را بر رونمایی از مفهوم نوآوری اجتماعی دارد تا جامعه ایرانی پس از 10 سال از ورود این مفهوم به فضای فکری و دانشگاهی، بیشتر با این پدیده، کارکردها و امکانات آن آشنا شود.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

عضو شورای شهر تهران در یادداشت خود به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر خواستار نگاه مسئولانه‌تر شورای ششم به موضوع آسیب‌های اجتماعی شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از تسریع محرومیت زدایی در استان‌های محروم خبر داد.

سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد: "آبله میمونی" هنوز یک وضعیت اضطراری بهداشتی جهانی نیست!

طبق اعلام مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه‌، نرخ خرابی پله برقی در متروی پایتخت کمتر از یک درصد است.

بر اساس قانون موسوم به «قانون 90 روز» بریتانیایی‌ها، آمریکایی‌ها، استرالیایی‌ها و سایر اتباع کشورهای مختلف می‌توانند هر 180 روز یک بار تا سقف 90 روز در کشورهای منطقه شینگن اقامت داشته باشند.

پرویز پرستویی در صفحه شخصی خود نوشت: فیلم مربوط به تعدادی از دانشجویان دانشگاه شیراز است که با خوردن نوع خاصی از آدامس های وارداتی با طعم توت فرنگی دچار مسمومیت شده و رفتارهای وحشیانه (زامبی‌طور) از خود بروز داده‌اند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی گفت: یک قلاده توله یوز در مسیر مواصلاتی جاده جاجرم مشاهده شده و این موضوع امیدها برای تداوم نسل این گونه جانوری یوز ایرانی را زنده کرده است.