پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

یک پسر 12ساله هنگام بازی با تفنگ ساچمه‌ای دچار حادثه شد و به کام مرگ فرو رفت.

شرایط دانش‌آموزان پایه نهم برای شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی اعلام شد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از تسهیلات ویژه شهرداری تهران برای احداث هتل خبر داد.

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت درباره علائم، راه‌های انتقال و مدت زمان سرایت ویروس آبله مرغان توضیحاتی ارائه کرد.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با اشاره به اینکه فعلا تغییراتی در کتاب‌های درسی برای مهر امسال نداریم، گفت: ثبت سفارش کتاب‌ها از اول اردیبهشت آغاز می‌شود.

کیفیت هوای امروز شهر تهران روی عدد 42 و در وضعیت پاک قرار دارد.

چند سالی است که پا در عرصه کمک‌رسانی به خانواده‌های نیازمند گذاشته است و تعداد قابل توجهی از نیازمندان از شیراز تا تهران را حمایت می‌کند؛ ساخت مسکن، تامین هزینه‌های درمانی، معیشتی و... بخشی از کمک‌های او و دوستانش است.

وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای از کسر مقرری ماه اول از حقوق دانشجو معلمان خبر داد.

رحیمی: مهریه‌ها اصلاً واقعی تنظیم نمی‌شود چون نیت آقا این نیست که مهریه را بدهد و خانوم هم نمی‌خواهد مهریه را بگیرد البته تا زمانی که در صلح و صفا هستند. به خاطر همین یک چیزی روی هوا می‌گویند و تعیین می‌کنند و عملاً هم مطالبه‌اش امکان‌پذیر نیست.

کلیات ماده واحده‌های «حفظ حریم شخصی و اجتماعی معلمان و دانش‌آموزان در فضای مجازی» در شورای عالی آموزش و پرورش تصویب شد.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران از آماده‌باش مناطق 22گانه شهرداری تهران در پی هشدار سازمان هواشناسی خبرداد.

رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه 57 میلیون تردد در محورهای کشور طی 24 ساعت گذشته صورت گرفته است، گفت: میزان ترددها در محورهای شمالی نسبت به اوج ترددهای تعطیلات نوروزی افزایش یافته است.

رئیس پلیس فتا گفت: با توجه به اجرای مرحله سوم طرح کالابرگ الکترونیک (فجرانه) مراقب کلاهبرداری پیامکی با عنوان یارانه معیشتی یا یارانه مضاعف 220 هزار تومانی باشید.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران گفت: شهروندان از لمس درختان با تنه سفید خودداری کنند.

مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک بدون مشکل در حال اجرا است و خانواده‌های مشمول می‌توانند با مراجعه به 220 هزار فروشگاه 11 قلم کالا در قالب این طرح را خریداری کنند.

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: تمامی محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع) با ترافیک سنگین مواجه است و با کندی حرکت روبرو هستیم و مسیر جنوب به شمال ابتدای محور هراز و فیروزکوه دارای پس زدگی ترافیک است.