پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با پایان نماز با شکوه عید سعید فطر محدودیت‌ها برداشته شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: عملیات پاکسازی مصلی و معابر اطراف در عید سعید فطر با هزار و 165 نیروی انسانی و 155 دستگاه مکانیزه انجام گرفت.

در ادامه تحقیقات پرونده تخلفات کارکنان شهرداری بندر امام خمینی (ره)، دو نفر دیگر از کارمندان این شهرداری با دستور قضایی بازداشت شدند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: یکی از مهمترین تحولات در حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش رویکردی جدید در حوزه سرود، تأتر و فعالیت‌های هنری دانش‌آموزان است.

امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه دهم، یازدهم از 31 اردیبهشت و پایه دوازدهم از 30 اردیبهشت آغاز می‌شود.

بازنشستگی معلمان در طول سال تحصیلی ممنوع است، این موضوع منجر به ثبت شکایت برخی معلمان به دیوان عدالت اداری شد اما هیئت عمومی دیوان عدالت اداری هم این موضوع را تایید کرد.

کیفیت هوای امروز شهر تهران روی عدد 68 و در وضعیت قابل قبول قرار دارد.

معاونت توسعه و مدیریت منابع صندوق بازنشستگی فولاد از پرداخت وام ضروری 20 میلیون تومانی به بازنشستگان صندوق خبر داد و گفت: ثبت‌نام الکترونیکی بازنشستگان از اول اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود.

اعزام زائران عمره مفرده از سوم اردیبشت آغاز خواهد شد.

رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه با ورود پلتفرم‌های اینترنتی به موضوع فروش دارو مخالف هستیم، گفت: آیین‌نامه‌ای که وزارت ارتباطات اعلام کرده مربوط به حمل دارو از طریق سکوهای اینترنتی است.

همزمان با عید سعید فطر بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در شرق تهران توزیع شد.

فرماندهی انتظامی کشور درباره حمله تروریستی در سیستان و بلوچستان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه 2 شهر تهران از صدور پروانه ساخت برای حدود 8000 واحد مسکونی در این منطقه در سال گذشته خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندر امام خمینی در استان خوزستان از تشکیل پرونده قضایی در رابطه با موضوع اختلاس صورت گرفته در مجتمع بندری این شهرستان خبر داد.

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تازه‌ترین اطلاعیه‌ای که با موضوع عفاف و حجاب منتشر کرده است، خواستار رعایت هنجارهای دینی و اخلاقی از سوی مردم شد و از برخورد جدی و قانونی با افراد هنجارگریز خبر داد.

ساعتی قبل، دو خودوری نیروی انتظامی در محور مواصلاتی سوران مهرستان مورد حمله تروریستی قرار گرفت.