چهارشنبه 11 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

معاون گردشگری پیش از تقویت زیرساخت‌های گردشگری در سواحل مکران، رفع موانع برای سرمایه‌گذاران را مهم دانست و گفت: تا مادامی که موانع سرمایه‌گذاری رفع نشود، انگیزه‌ای برای ایجاد زیرساخت‌ها از سوی سرمایه‌گذاران وجود نخواهد داشت.

معاون وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در بودجه سال 1402 اعتباری برای جذب بازماندگان از تحصیل اختصاص نیافته است، گفت: سرانه دانش‌آموزی به ازای هر دانش‌آموز روزانه 2 هزار تومان است.

رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات پلیس پایتخت از دستگیری یکی از عاملان نزاع دسته جمعی در محله "گیشا" خبر داد.

مدیر مجتمع تولیدات رسانه‌ای کندو گفت: هدف اصلی تاسیس مجتمع تولیدات رسانه‌ای شهرداری تهران، حمایت از گروه‌های نوپا و مستعد در حوزه رسانه به واسطه آموزش، ارتقاء سطح، ایجاد بازار کار و فضای استراکی برای فعالیت است.

دیوان عالی کشور اعلام کرد: فرجام‌خواهی وکیل محمد قبادلو، محکوم به قصاص مرتبط با شهادت استوار کرم‌پور از پرسنل فراجا در حوادث و ناآرامی‌های اخیر پذیرفته شد.

مرد جوانی که پسر خوانده‌اش را به طرز هولناکی در شهرری به قتل رسانده بود، توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی بازداشت شد.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال‌احمر از تولید بیش از 3.8 میلیون عدد دارو در هلال‌احمر و در یک هفته آخر دی‌ماه خبر داد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: بودجه سازمان محیط زیست نسبت به سایر دستگاه‌ها جهش خوبی داشته است اما اعتبارات ما همچنان ناچیز است و در مقایسه با وظایفی که سازمان بر عهده دارد، کافی نیست.

مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران ازآغاز به کار واحد سیار کنترل کنار جاده‌ای خبر داد.

معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از استخدام بیش از 40هزار نفر در حوزه سلامت در آینده نزدیک خبر داد.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهوری "سرپرست ستاد ویژه توسعه فناوری نانو" را منصوب کرد.

عضو شورای عالی نظام پرستاری گفت: با توجه به در پیش بودن موج جدید کرونا، افزایش تعداد بیماران بستری را خواهیم داشت که با توجه به کمبود نیروی پرستاری در کشور باعث ایجاد فشار مضاعف به سیستم پرستاری و افت کیفیت خدمات درمانی می‌شود.

فلوشیپ اینترونشن غیرجراحی ستون فقرات دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به عوامل بروز کمردرد گفت: یکی از راه‌ها برای پیشگیری از بروز کمردرد، افزایش میزان فعالیت‌های روزانه است.

مرد جوانی که در جریان درگیری برادر خود را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، در صحنه جنایت بازداشت شد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: هزینه قطع یک درخت از دیه جان یک انسان بیشتر است.

معاون وزارت آموزش و پرورش با اشاره به کمبودهای این وزارتخانه در لایحه بودجه سال 1402 گفت: سرانه پرورشی روزانه به ازای هر دانش‌آموز 40 تومان است که با آن یک حبه قند هم نمی‌توان خرید اما انتظار تحول در حوزه پرورشی دارند!