چهارشنبه 11 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

یک کانال تلگرامی که با جعل عنوان خبرگزاری تسنیم مبادرت به انتشار اخبار جهت دار اقتصادی می کند مورد تعقیب قضایی قرار گرفت.

اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی در اطلاعیه‌ای ضمن اشاره به ثبت‌نام 2300 نفر از خبرنگاران و اصحاب رسانه برای دریافت وام خرید کالای ایرانی از تمدید مهلت ثبت‌نام تا 10 بهمن‌ماه 1401 خبر داد.

در چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی، متهم ردیف اول با حضور در جایگاه دفاعیات توضیحاتی درباره شب حادثه و نحوه عملکرد خود بیان کرد.

مجمع یاریگران زندگی در پی کاهش شدید سرما در تهران و بیم از دست رفتن جان بی‌خانمان‌هایی که بخشی از آنها، معتادان متجاهر هستند، در 14 نقطه تهران، 14 اتوبوس گرم قرار داد تا پناهی برای معتادان متجاهر باشد.

سخنگوی شهرداری تهران گفت: ایجاد موزه شهرداری یکی از موضوعاتی است که پیگیری کرده‌ایم؛ چرا که شهرداری به لحاظ هویتی، مجموعه‌ای که معرف این نهاد باشد را ندارد.

قیمت جدید انواع میوه در میادین میوه و تره‌بار تهران اعلام شد.

فرمانده پلیس فرودگاه‌ها از کشف ارز و کالای قاچاق و دستگیری قاچاقچیان توسط پلیس فرودگاه حضرت امام (ره) خبر داد.

پسر تهرانی، پدر و مادر خود را هدف ضربات مرگبار چاقو قرار داد.

سازمان زندان‌ها اعلام کرد: همه زندانیان 24 ساعته به پزشک دسترسی دارند و مصرف دارو در تمام زندان‌ها تحت نظارت تیم‌های پزشکی است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف بیش از یک تن و 500 کیلوگرم گوشت فاسد قبل از عرضه در بازار خبر داد.

فروشنده قرص سیانور در پرونده با مرگ یک نفر، در مخفیگاه خود در تهران بازداشت شد.

پلیس اطلاعات تهران از دستگیری 3 تن از عاملان نزاع دسته جمعی خیابان ولیعصر (عج) که منجر به تخریب اموال عمومی و مجروح شدن یکی از شهروندان شده بودند، خبر داد.

12 مرکز علمی و دانشگاهی در نقاط مختلف کشور به دنبال فراخوان ستاد توسعه علوم و فن‌آوری‌های شناختی، خواستار بهره‌مندی از سیاست‌ها و برنامه‌های حمایتی این ستاد برای تجهیز مراکز تحقیقاتی این مراکز به دستگاه‌ها و تجهیزات پیشرفته درحوزه علوم شناختی شدند

قائم‌مقام سازمان بازرسی کل کشور از معرفی بیش از 150 مدیر به دلیل ترک فعل به مراجع قضائی و انضباطی طی یک سال گذشته خبر داد و گفت: تعداد قابل توجهی از این مدیران محکوم می‌شوند.

مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از پرداخت 5 هزار وام کم‌بهره به کارکنان شهرداری تهران در گام نخست اجرای بسته خرسند ساز خبر داد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.