چهارشنبه 11 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

سازمان زندان‌ها اعلام کرد: همه زندانیان 24 ساعته به پزشک دسترسی دارند و مصرف دارو در تمام زندان‌ها تحت نظارت تیم‌های پزشکی است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف بیش از یک تن و 500 کیلوگرم گوشت فاسد قبل از عرضه در بازار خبر داد.

فروشنده قرص سیانور در پرونده با مرگ یک نفر، در مخفیگاه خود در تهران بازداشت شد.

پلیس اطلاعات تهران از دستگیری 3 تن از عاملان نزاع دسته جمعی خیابان ولیعصر (عج) که منجر به تخریب اموال عمومی و مجروح شدن یکی از شهروندان شده بودند، خبر داد.

12 مرکز علمی و دانشگاهی در نقاط مختلف کشور به دنبال فراخوان ستاد توسعه علوم و فن‌آوری‌های شناختی، خواستار بهره‌مندی از سیاست‌ها و برنامه‌های حمایتی این ستاد برای تجهیز مراکز تحقیقاتی این مراکز به دستگاه‌ها و تجهیزات پیشرفته درحوزه علوم شناختی شدند

قائم‌مقام سازمان بازرسی کل کشور از معرفی بیش از 150 مدیر به دلیل ترک فعل به مراجع قضائی و انضباطی طی یک سال گذشته خبر داد و گفت: تعداد قابل توجهی از این مدیران محکوم می‌شوند.

مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از پرداخت 5 هزار وام کم‌بهره به کارکنان شهرداری تهران در گام نخست اجرای بسته خرسند ساز خبر داد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

معاون خواهران سازمان بسیج شهرداری تهران از جمع‌آوری کمک‌های مالی از سوی بانوان بسیجی شهرداری تهران برای آزادی زندانیان مادر در بند جرایم غیرعمد خبر داد.

رئیس قوه قضائیه گفت: تبلیغات در حوزه دهه فجر انقلاب اسلامی باید کاملاً فراگیر و فراجناحی و منطبق با ارزش‌های اسلامی باشد و همه اقشار اجتماعی را در بر بگیرد.

معاون سابق سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به ضرورت همکاری دولت و مجلس برای حل مشکل آلودگی هوا گفت: با بخشی از 80 میلیارد دلار یارانه سوخت، می‌توان حمل‌ونقل عمومی را به‌روزسانی کرد و تردد با خودروی سواری را کاهش داد.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: درباره کشتی سانچی، ادعاهای بدون پشتوانه و قصه‌پردازی‌های رسانه‌های بیگانه مطرح است و انتظار داریم رسانه‌ها نسبت به داستان‌سرایی‌های رسانه‌های خارجی دقت داشته باشند.

رئیس شورای شهر تهران در خصوص میزان حقوق اعضای شورای شهر تهران توضیحاتی را ارائه داد.

مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با اشاره به افزایش 5 برابری تولید آنتی‌بیوتیک در کشور، از بدهی 12000 میلیاردی بیمارستان‌ها به شرکت‌های پخش دارو و خطر بروز ناپایداری در زنجیره تأمین دارو خبر داد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: سال آینده نخستین برش از اجرای این برنامه را شاهد خواهیم بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: بانوان ایرانی کمتر به سلامت خود و غربالگری سرطان‌ها توجه می‌کنند در حالی که دوسوم سرطان‌های زنانه با مراجعه به‌موقع قابل درمان است.