چهارشنبه 11 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

روز 27 دی‌ماه یادآور شهادت 22 جهادگر فعال در کارگاه ساخت قطعات و مهمات موردنیاز جبهه‌ها در دانشگاه تبریز در سال 1365 است که تاریخ شهادت آنها به‌عنوان "روز شهدای جهاددانشگاهی" نام می‌گیرد.

رئیس مرکز بودجه و پایش عملکرد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: علاوه بر حساب‌های اصلی، بیش از 92 درصد حساب‌های فرعی دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز به حساب واحد خزانه متصل شده است.

سرپرست مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم گفت: در قانون هوای پاک شهرداری‌ها و وزارت صمت مکلف شده‌اند نسبت به برقی‌سازی موتورسیکلت‌های کار و پیک موتوری اقدام کنند.

خزانه‌دار شورای شهر تهران نسبت به مفقود شدن مسجدی در خیابان شهید نواب صفوی پس از 25 سال اشاره کرد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان از توسعه هسته‌های مسئله‌محور اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های سراسر کشور در قالب طرح‌های بنیاد ملی نخبگان خبر داد.

تقلب در کنکور شامل چه مواردی است و چه برخوردی با آن انجام می‌شود؟

دادستان کل کشور با تاکید بر اینکه کشف حجاب به موجب قانون در کشور جرم است، گفت: بنا نیست با مسئله حجاب صرفاً برخورد قضائی صورت گیرد.

رئیس سازمان اورژانس کشور به دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌های جنوبی برای مواجهه با سامانه جدید بارشی که اواخر این هفته وارد کشور می‌شود، اعلام آماده‌باش کرد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: اگر دولت با رویکرد محیط زیستی حرکت کند و دستگاه‌ها که همگام شده‌اند به همین روند ادامه دهند، مطمئن باشید تا 5 سال آینده 40 درصد آلودگی هوا کاهش پیدا می‌کند.

یکی از لیدرهای ایجاد اغتشاشات اخیر در کشور در عملیات پیچیده با دستور قضائی و از سوی فراجا شناسایی و بازداشت شد. این فرد از سرپل‌های برنامه‌ریزی و هماهنگی اغتشاشات در سراسر کشور بوده است.

شهردار تهران در رابطه با انتشار اسامی متصرف‌کنندگان املاک شهرداری گفت: انتشار این اسامی خلاف قاعده است، البته ما اسامی افراد را به مراجع قضایی اعلام کرده‌ایم.

اعضای شورای شهر تهران نسبت به اقدام عجیب شهرداری اسلامشهر جهت احداث بازار سنگ خلیج فارس در حریم منطقه 18 تذکر دادند.

مشاور مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران در امور همکاری‌های بین بخشی، جزئیات خدمات این سازمان در حوزه دندان پزشکی را تشریح کرد.

مدیرعامل خبرگزاری تسنیم طی حکمی، آقای "محمدمهدی دانی" را به عنوان قائم مقام خود در خبرگزاری تسنیم منصوب کرد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن بازدید از روند رسیدگی به وضعیت حیات وحش در منطقه حفاظت شده ورجین با اشاره به تهدیدات سگ‌های بلاصاحب برای حیات وحش گفت: شهرداری باید به تکالیف خود در خصوص ساماندهی سگ‌های بلاصاحب عمل کند.