چهارشنبه 11 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اورژانس کشور به دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌های جنوبی برای مواجهه با سامانه جدید بارشی که اواخر این هفته وارد کشور می‌شود، اعلام آماده‌باش کرد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: اگر دولت با رویکرد محیط زیستی حرکت کند و دستگاه‌ها که همگام شده‌اند به همین روند ادامه دهند، مطمئن باشید تا 5 سال آینده 40 درصد آلودگی هوا کاهش پیدا می‌کند.

یکی از لیدرهای ایجاد اغتشاشات اخیر در کشور در عملیات پیچیده با دستور قضائی و از سوی فراجا شناسایی و بازداشت شد. این فرد از سرپل‌های برنامه‌ریزی و هماهنگی اغتشاشات در سراسر کشور بوده است.

شهردار تهران در رابطه با انتشار اسامی متصرف‌کنندگان املاک شهرداری گفت: انتشار این اسامی خلاف قاعده است، البته ما اسامی افراد را به مراجع قضایی اعلام کرده‌ایم.

اعضای شورای شهر تهران نسبت به اقدام عجیب شهرداری اسلامشهر جهت احداث بازار سنگ خلیج فارس در حریم منطقه 18 تذکر دادند.

مشاور مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران در امور همکاری‌های بین بخشی، جزئیات خدمات این سازمان در حوزه دندان پزشکی را تشریح کرد.

مدیرعامل خبرگزاری تسنیم طی حکمی، آقای "محمدمهدی دانی" را به عنوان قائم مقام خود در خبرگزاری تسنیم منصوب کرد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن بازدید از روند رسیدگی به وضعیت حیات وحش در منطقه حفاظت شده ورجین با اشاره به تهدیدات سگ‌های بلاصاحب برای حیات وحش گفت: شهرداری باید به تکالیف خود در خصوص ساماندهی سگ‌های بلاصاحب عمل کند.

مدیرکل محیط زیست استان تهران گفت: در سال 1402 برای نخستین بار بودجه اختصاصی برای قانون هوای پاک در نظر گرفته شده که مقدار آن 107 هزار میلیارد تومان به علاوه 3 میلیارد دلار است.

رئیس فراکسیون دیپلماسی سلامت مجلس شورای اسلامی، هدف از تأسیس شبکه ملی تشخیص و درمان سرطان پستان را که به پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی محول شده، خدمت‌رسانی شایسته به بانوان در اقصی نقاط کشور عنوان کرد.

نایب‌رئیس کمیسیون اصل90 مجلس گفت: کانون وکلای دادگستری موظف به برگزاری هرساله آزمون وکالت است و آزمون 1401 نیز طبق قانون تسهیل برگزار خواهد شد.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت: با توجه به عدم هیچگونه رزروی در سطح 29 هتل، 30 هتل آپارتمان و 27 مهمانپذیر، این مجموعه‌های اقامتی با هدف صرفه‌جویی در مصرف انرژی تعطیل شدند که قطعاً کمک بزرگی در راستای تأمین گاز در سطح استان دارد.

رئیس کل دادگستری استان تهران ضمن ارائه 22 توصیه به مدیران حوزه‌های قضائی استان تهران تاکید کرد: در تصمیم‌گیری‌های قضائی از «افراط» و «تفریط» پرهیز شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران نسبت به دعوای رسانه‌ای بین وزارت صمت و پلیس راهور واکنش نشان داد.

کارت ورود به جلسه کنکور 1402 تا روز چهارشنبه 28 دی ماه قابل دریافت است و کنکور در روزهای پنج‌شنبه و جمعه این هفته برگزار خواهد شد.

مدیرکل دفتر حفاظت از زیست بوم‌ها و سواحل دریایی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه "آبسنگ‌های مرجانی" نخستین سد دفاعی در برابر طوفان هستند، ساخت وساز ساحلی و گرمایش جهانی را اصلی‌ترین تهدیدات متوجه مرجان‌ها دانست.