چهارشنبه 11 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

با حکم معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری، "رئیس نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت" منصوب شد.

محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق به طراحی و ساخت زخم‌پوش نوین آنتی باکتریال با قابلیت رهایش عصاره گیاه آویشن شدند.

وزیر بهداشت گفت: طی سه ماه اخیر مرگ و میر روزانه ناشی از کرونا در ایران تک رقمی بود و طی 15 روز نیز مرگ و میر به صفر رسید.

هوای امروز پایتخت در شرایط "ناسالم برای همه گروه‌ها" قرار دارد.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیک معابر بزرگراهی و اصلی تهران در صبح امروز را تشریح کرد.

مراکز معتبر علمی دنیا اذعان دارند که ایران نه تنها در حجم تولید علم نانو بلکه در جهت‌گیری و کیفیت دستاوردهای علمی نیز در دنیا پیشرو است؛ در این گزارش، نگاهی بر اساس مستندات و آمار به حوزه پیشرفت‌های حیرت‌انگیر ایران در حوزه نانو داشته‌ایم.

بارش‌های برف اخیر می تواند منجر به مناسب شدن پوشش برف کوهستان های زاگرس شود.

شهردار تهران درباره رقم بودجه پیشنهادی شهرداری برای سال آینده و همچنین آخرین پروژه ها در پایتخت توضیح داد.

بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، تمامی کودکستان ها تعطیل و کلیه مقاطع تحصیلی در استان تهران به استثناء شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در روز سه شنبه 27 دی ماه غیرحضوری شد.

اظهار نظرات بی‌پایه و احساسی و نامنطبق بر واقعیت، ضربه بزرگی در ابتدا به اعتماد مردم به مسئولین و کارآمدی انقلاب اسلامی‌زده و در وهله بعدی باعث تغییرات مهلکی در دستگاه تصمیم‌گیری سیاستگذاری کشور به ضرر رشد و پیشرفت تولید ملی خواهد شد.

مدیرکل موزه‌ها گفت: بازدید از موزه‌ها و کاخ موزه‌های شهر تهران برای آتش‌نشانان و خانواده آن‌ها در روز جمعه 30 دی‌ماه جاری رایگان می‌شود.

صندوق نوآوری و شکوفایی و موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی به منظور حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در سال «تولید؛ دانش بنیان و اشتغال‌آفرین» تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

دو مرد جوان که در تهران اقدام به خرید و فروش مواد مخدر می‌کردند، توسط پلیس دستگیر و دو سلاح کلاشینکف و کلت کمری نیز از آنها کشف شد.

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه موضوع «استجازه» در مبارزه با اخلالگران اقتصادی ابتر مانده و در این خصوص شرمنده رهبری هستیم، گفت: نزدیک به دو سال است که این موضوع در مجلس مطرح شده و تاکنون منجر به اصلاح قانون نشده است.

کارت ورود به آزمون المپیادهای علمی دانش‌آموزان از امروز دوشنبه 26 دی ماه قابل دریافت است.

با توجه به حواشی ایجاد شده در خصوص فیش حقوقی مسئول دفتر نرگس معدنی‌پور مسئول دفتر این عضو شورای اسلامی شهر تهران استعفای خود را تقدیم شورای اسلامی شهر تهران کرد.