پنج‌شنبه 12 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس فتا ناجا از بررسی سند صیانت از کودکان و نوجوانان در فضای مجازی خبر داد و گفت: پیام‌رسان "شاد" از امنیت خوبی برقرار است.

رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت با اعلام این که "سامانه سپاس" آماده بهره‌برداری است، گفت: پزشک خانواده و نظام ارجاع از سال آینده در سراسر کشور اجرا می‌شود.

دبیر رویداد ملی مادران قاسم‌پرور از برگزاری سومین دوره این رویداد خبر داد؛ ثبت‌نام این رویداد ملی " از فردا آغاز می‌شود.

مرد جوان به دلیل مشکلات مالی در ارتفاعات سولقان خودکشی کرد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، اسامی خیابان‌ها و مناطقی که بیشترین تصادفات در آنها رخ می‌دهد را اعلام کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: برای عبور از مشکلات فعلی و بهبود شرایط اقتصادی، اعتماد واقعی به بخش خصوصی باید در دستور کار قرار گیرد.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اجرای برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع در حیطه درمان خبر داد.

مرد جوان توسط دو خفت‌گیر در محله خانی‌آباد، هدف ضربات چاقو قرار گرفت و به قتل رسید.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اهمیت آموزش مهارت امدادی به دانش‌آموزان گفت: این نوع آموزش‌ها لازمه رشد مهارت‌های اجتماعی است.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

"محمد قبادلو" مهر ماه در آغاز اغتشاشات اقدام به زیرگیری گروهی از ماموران پلیس کرده بود که در آن جنایت یکی از نیروهای پلیس به شهادت رسید؛ حالا دیوان عالی کشور، حکم اعدام "محمد قبادلو" را تأیید کرده است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست جویبار از شناسایی و متلاشی شدن یک باند قاچاق پرندگان مهاجر در این شهرستان خبر داد.

رئیس شورای شهر تهران از بهره‌برداری از مجموعه فرهنگی، گردشگری ایوان ری تا پایان سال در شهرستان ری خبر داد.

وزیر کشور با اشاره به اینکه افراد مشکوک‌التابعیت در برخی شهرها حضور داشتند که بلاتکلیف بودند اما با کارت شناسه کارهای عمومی آنها انجام خواهد شد، گفت: در حوزه اتباع نیز ثبت احوال مسئولیت‌هایی را دارد که امیدواریم به خوبی آنها را اجرا کند.

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش از آغاز امتحانات نهایی دی ماه و فرصت داوطلبان کنکور برای ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمرات خبر داد.

دیوان عالی کشور با انتشار یک اصلاحیه اعلام کرد که فرجام‌خواهی به عمل آمده در پرونده "محمد قبادلو" رد شده و دادنامه نامبرده را کیفری، ابرام کرد.