پنج‌شنبه 12 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) با بیان این‌که 2 میلیون دوز واکسن نورا در انبارها مانده است، گفت: پروژه پلاسمادرمانی به یک پروژه ملی تبدیل شده بود و مزایای زیادی نیز داشت اما نیمه‌کاره رها شد.

شهردار تهران با اشاره به بارش برف و باران در پایتخت گفت: در جریان این بارش‌ها شهرداری غافلگیر نشد.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به اینکه تابستان امسال تخصیص شناسه واحد و طراحی و تولید کارت برای افراد فاقد شناسنامه آغاز شد، گفت: در حال حاضر نخستین سری کارت این افراد طراحی شده که امروز به دست وزیر کشور رونمایی خواهد شد.

شهردار تهران با اشاره به استفاده از ظرفیت و پتانسیل مردمی در افتتاح پروژه‌های شهری گفت: از امروز سامانه "من شهردارم" افتتاح شد و شهروندان می‌توانند بامراجعه به این سامانه پروژه‌های اولویت‌دار خود را ثبت بکنند.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینترنتی با ترفند پیامک جعلی "سامانه ثنا" خبر داد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در گفت‌وگو با تسنیم، جزئیات جدیدی از گروگانگیری در شهرک ولیعصر تهران را اعلام کرد.

مدیر روابط عمومی دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: دادگاهی در اشنویه متهمان یک پرونده را به تهیه سه ماه غذا برای "پیروز" توله یوزپلنگ ایرانی محکوم کرد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: کارخانه "سیمان ری" به مدت 30 سال با تصویب هیئت دولت به شهرداری تهران واگذار شده است.

مدارس برخی شهرستان‌های استان تهران به دلیل بارش برف در نوبت عصر تعطیل شد.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اشاره به وجود 1200 شرکت دانش‌بنیان در حوزه سلامت گفت: ایران رتبه نخست منطقه در تولید علم و دانش است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به افتتاح فاز نخست کارموزه "سی‌مان ری" گفت: بازدید تا 15 فروردین 1402 برای علاقه‌مندان رایگان خواهد بود.

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه با بیان اینکه بیش از یک میلیون و 450 هزار گواهی عدم سوء پیشینه در 8 ماه صادر شده است، گفت: مدت زمان صدور این گواهی از دو روز کاری به 36 ساعت کاهش پیدا کرده است.

رئیس اداره جوانی جمعیت وزارت بهداشت با اعلام اینکه بیش از نیمی از زایمان‌ها در ایران به روش سزارین است در حالی‌که استاندارد جهانی 15درصد است، گفت: به مادر گفته نمی‌شود "سزارین درد بیشتری دارد" و تا زمان کشیدن بخیه‌ها حدود 14 روز مادر درگیر است.

دیوان عالی کشور اعلام کرد: فرجام‌خواهی محمد قبادلو و سامان صیدی (یاسین) از متهمان حوادث اخیر کشور پذیرفته شد.

تاکنون رتبه آموزشیار معلم برای تمام فرهنگیان صادر شده است؛ در این مطلب به این موضوع پرداخته‌ایم که چرا احکام قطعی رتبه‌بندی معلمان صادر نشده است.

بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تعداد شهرهای نارنجی کرونایی در کشور افزایش یافته اما هیچ شهری در وضعیت قرمز قرار ندارد .