پنج‌شنبه 12 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به هشدار نارنجی هواشناسی در برخی از استان‌های کشور، از آماده‌باش امدادگران این جمعیت برای امدادرسانی در حوادث احتمالی جوی خبر داد.

یک کارشناس محیط زیست گفت: 2 سد نُهب در قزوین و سد مخزنی بالاخانلو در بوئین زهرا که در بالادست رودخانه شور قرار دارند، نمونه بار پروژه‌های ضد محیط زیست هستند و باید دستور عملیات اجرایی این 2 سد صادر شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران اعلام کرد: سازمان هواشناسی هشدار نارنجی بارش باران در شهرهای شمالی و شرقی استان تهران صادر کرده است.

بنا بر اعلام مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر پوشش بیمه‌های اجتماعی از فقر سالمندی جلوگیری می‌کند.

معاون میراث فرهنگی در باره وضعیت استرداد اشیاء تاریخی گفت: در پرونده الواح هخامنشی، بخش قابل ملاحظه‌ای حل شده است، اما فعلاً روند استرداد دچار وقفه‌ای شده است. دادگاه حکم را به تأیید ما داده و قرار بر برگشتن این اشیاء به کشور بود.

مدیرعامل یک شرکت تولیدکننده محلول‌های تزریقی و سرم با اشاره به اینکه در حال حاضر تمام تولیدکننده‌ها با حداکثر ظرفیت خود در حال تولید سرم هستند، گفت: قدمت ماشین‌آلات شرکت‌های اصلی سرم‌سازی در کشور به بیش از 30 سال رسیده است.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: هم‌اکنون 120هزار مددجو کمیته امداد و بهزیستی تحت پوشش این صندوق قرار دارند.

جانشین رئیس پلیس راهور فراجا از مخالفت صریح پلیس راهور با اصلاحیه هیئت وزیران در مورد واردات خودرو خبر داد.

سخنگوی وزارت بهداشت از تکمیل ذخیره راهبردی دارو تا پایان بهمن ماه سال جاری خبر داد‌.

سخنگوی شهرداری تهران گفت: در هجدهمین شنبه امید و افتخار، با حضور شهردار تهران و جمعی از مدیران ارشد پایتخت، موزه «سیمان ری» و 7 پروژه عمرانی در سطح مناطق به بهره‌برداری خواهند رسید.

مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از تخصیص وام چهار درصدی به کارکنان از کارافتاده و بیماران خاص خبر داد.

در هجدهمین شنبه امید و افتخار، موزه کارخانه سیمان ری افتتاح می‌شود.

10 سال قبل طلاساز بودم و مغازه طلافروشی داشتم اما هنگامی که ورشکسته شدم افسردگی گرفتم و سراغ شیشه رفتم و...

سرپرست سازمان نوسازی مدارس گفت: با استفاده از مولدسازی دارایی‌ها، طرح‌های نیمه‌کاره‌ای که در زمینه مدرسه‌سازی وجود دارد و به مراحل پایانی رسیده است را تکمیل می‌کنیم.

معاون نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری با اشاره به اشتباه وزیر اقتصاد مبنی بر اعلام صدور اولین مجوز خودکار از سوی درگاه ملی در گردشگری، گفت: سامانه‌های گردشگری به درگاه ملی مجوزها متصل است و در صورت مراجعه متقاضیان مجوز از طریق درگاه ملی صادر می‌شود.

سازمان بازرسی کل کشور طی نامه ای به دولت اعلام کرد برخی از اعضای شورای عالی بورس در جلسات شورای عالی بورس شرکت نمی‌کنند.