پنج‌شنبه 12 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ترافیک فراجا، آخرین وضعیت جاده‌های کشور را تشریح کرد.

رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به 281 نفر در برف و کولاک و آبگرفتگی در سه روز گذشته خبر داد.

هوای امروز پایتخت در وضعیت "قابل قبول" قرار دارد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: ساعت‌های اولیه اعلام فقدان فرد گمشده برای پلیس آگاهی بسیار مهم است و کارآگاهان می‌توانند با اعلام زودهنگام فقدان قبل از اینکه اتفاقی برای فرد گمشده رخ دهد، وی را پیدا کنند.

یکی از تهدیداتی که فرونشست برای کشور ما ایجاد کرده، تهدید مسیرهای ترانزیتی از جمله فرودگاه‌ها و مسیرهای راه‌آهن است؛ در حال حاضر جنوب و جنوب غرب تهران تا منطقه شهریار، اشتهارد و ورامین و شمال اصفهان، مناطق بحرانی از نظر تأثیر بحران فرونشست هستند.

با وجود اینکه در ساعات ابتدایی روز، هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت، در حال حاضر هوا در شرایط "قابل قبول" قرار گرفته است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی درگذشت دکتر عباس شیبانی، طبیب و بنیانگذار هیأت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران را تسلیت گفت و تاکید کرد: ساده‌زیستی و مردم‌دوستی از جمله حسنات مرحوم شیبانی بود.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد.

کری‌خوانی 2 مرد جوان در فضای مجازی منجر به قتل یکی از آنها شد.

نتایج تحقیقات میدانی دانشمندان نشان می‌دهد که حجم میکروپلاستیک‌هایی که در دریا تجمع کرده‌اند، در 20 سال گذشته 3 برابر شده است!

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: 6 پسرجوان که با اسلحه پلاستیکی (کلت و کلاشینکف) با اهالی محله ولنجک شوخی کرده بودند، دستگیر شدند.

مرد برنج فروش در شب یلدا از سوی کارگر مغازه‌اش هدف ضربات مهلک چاقو قرار گرفت.

معاون اول قوه قضاییه گفت: اینکه متهمی در خصوص اغتشاشات اخیر بلاتکلیف باشد و نداند که قرار است تا چه اتفاقی در آینده برای وی رخ دهد، نداریم.

داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نشان می‌دهد که روز شنبه، همزمان با بارش نزولات جوی در پایتخت، آلاینده‌های هوای تهران کاهش پیدا کرده و هوا در شرایط قابل قبول قرار خواهد گرفت.

مراسم تشییع مرحوم شیبانی با حضور اندک مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد.

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: بازخوردهایی به صورت نقاط قوت و نیازمند بهبود به صورت کارنامه در اختیار معلمان قرار می‌گیرد.