پنج‌شنبه 12 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست از زخمی شدن 3 محیط‌بان در درگیری با شکارچیان غیرمجاز خبر داد و گفت: محیط‌بانان از 8 شکارچی حاضر در صحنه 2 نفر را دستگیر کردند و از آن‌ها لاشه بزغاله شکار شده و سلاح و مهمات غیرمجاز کشف شده است.

وزیر میراث فرهنگی در حاشیه جلسه هیئت دولت از منتفی شدن قانون "لزوم سپردن پیمان‌نامه ارزی" در خصوص صادرات صنایع دستی که همواره یکی از موانع رشد صادرات این حوزه است، خبر داد.

نتایج یک شبیه‌سازی نشان می‌دهد که یک‌چهارم از گونه های جانوری جهان تا سال 2100 از بین خواهد رفت!

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

معاون اول قوه قضائیه گفت: دستگاه قضائی مخالف تبصره ماده 48 قانون آیین دادرسی کیفری است و در تلاش هستیم این تبصره را از طریق مجلس شورای اسلامی اصلاح کنیم.

رئیس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان‌یافته پلیس فتا فراجا، از انهدام 30 باند کلاهبرداری رایانه‌ای خبر داد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده و با مشارکت شهرداری تهران، 50 درصد از هزینه خرید موتورسیکلت‌های برقی در قالب وام قرض‌الحسنه به متقاضیان پرداخت می‌شود.

سازمان بهشت زهرا شرایط جدید پیش‌فروش قبور در بهشت زهرا (س) را اعلام کرد.

هنگامه قاضیانی که چندی پیش متهم به اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور بازداشت شد، در مصاحبه‌ای گفته: حجاب یک قانون است و هنر نباید تحت تاثیر آن قرار گیرد.

درخواست اعاده دادرسی متهم «ماهان صدرات مرنی» یکی از متهمان اغتشاشات اخیر پذیرفته شد.

معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشور به تشریح و تبیین بخشنامه مقابله با ترک فعل مدیران و کارمندان دستگاه‌های اجرایی پرداخت.

میوه‌ها وخوراکی‌هایی که در "شب یلدا" مصرف می‌شوند خواص بسیار زیادی برای سلامتی دارند اما باید در مصرف آنها نکاتی را رعایت کرد.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: از بیسوادان و کم‌سوادان تقاضا می‌شود برای سوادآموزی اقدام کنند. کتاب و اقلام مورد نیاز نیز به صورت رایگان در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

با نظر اکثریت قضات هیئت عمومی دیوان عالی کشور، دیوان عدالت اداری به عنوان مرجع صالح رسیدگی به شکایات در مورد مصوبات موردی شوراهای اسلامی شهر تعیین شد.

در مورد پرونده متهمان جنایت 12 آبان ماه استان البرز تا این لحظه هنوز حکم قطعی‌ای صادر نشده است و پرونده متهمان شهادت سیدروح‌الله عجمیان در دیوان عالی کشور در حال بررسی است

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: صنایع متحرک اعم از فرسوده، دارای سوخت ناقص و با مصرف سوخت بالا و همچنین ترددهای تک سرنشین از عوامل اصلی آلودگی هوا هستند.