چهارشنبه 18 مهر 1403

تصمیم قطعی برای اجرای برنامه روز قدس در زنجان اتخاذ نشده است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
تصمیم قطعی برای اجرای برنامه روز قدس در زنجان اتخاذ نشده است

حجت‌الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: هنوز تصمیمی مبنی بر چگونگی اجرای برنامه روز قدس در استان زنجان اتخاذ نشده است و در صورت نهایی شدن اعلام می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: امروز جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس به صورت ویدئو کنفرانس برگزار و طرح‌های پیشنهادی ارائه شد.

وی با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا احتمال برگزاری راهپیمایی روز قدس همانند سال‌های گذشته وجود ندارد، افزود: در صورت تصمیم‌گیری در این زمینه راهپیمایی پس از برگزاری نماز جمعه برگزار می‌شود. این مسئول خاطرنشان کرد: امکان حضور فیزیکی در این راهپیمایی وجود ندارد و راهپیمایی خودرویی و زنجیره انسانی و موتوری با رعایت فاصله اجتماعی از دیگر پیشنهادات در این زمینه است. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزاری راهپیمایی مجازی را از دیگر پیشنهادات عنوان کرد و گفت: در اینصورت راهپیمایی در فضای مجازی و با برافراشتن پرچم فلسطین و به آتش کشیدن پرچم آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل برگزار می‌شود. حجت‌الاسلام ناصر ادامه داد: نحوه برگزاری این راهپیمایی با توجه به شرایط استان‌ها در زمینه قرمز، زرد و یا سفید بودن بیماری کرونا متفاوت بوده و هنوز نحوه اجرا در استان مشخص نیست و باید منتظر روزهای آینده و وضعیت این بیماری در استان بود. وی بیان داشت: هرساله مراسم روز قدس به صورت میدانی به منظور اعلان انزجار از اقدامات رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل و حمایت از مردم فلسطین برگزار می‌شد. این مسئول تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی و دور اندیشی امام خمینی (ره) و با تدابیر مقام معظم رهبری روز قدس جهانی بوده و این مراسم در اقصی نقاط جهان برگزار می‌شود. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان عنوان کرد: مراسم روز قدس به هیچ وجه تعطیل بردار نبوده و امسال با توجه به شهادت شهید سردار قاسم سلیمانی اهمیت برگزاری این مراسم دو چندان می‌شود. حجت‌الاسلام ناصر ادامه داد: هدف و خط شهید سلیمانی نابودی اسرائیل و نجات مردم فلسطین بود که در واقع همان راه، امام راحل، انقلاب، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر نظام اسلامی است که این موضوع نیز اهمیت روز قدس را آشکار می‌کند. وی از پیش‌بینی برنامه‌های مختلف به مناسبت روز قدس در فضای مجازی خبرداد و گفت: بر اساس ابلاغیه مرکز برنامه‌های این روز در استان اجرایی می‌شود. انتهای پیام /