دوشنبه 9 مهر 1403

توزیع 276 هزار بسته معیشتی در گلستان و چند خبر کوتاه

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
توزیع 276 هزار بسته معیشتی در گلستان و چند خبر کوتاه

گرگان - ایرنا - توزیع 276 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان، ادامه ممنوعیت برگزاری نماز جمعه به دلیل وضعیت قرمز شیوع کرونا و برگزاری جشنواره قرآنی از جمله اخبار کوتاه روز پنجشنبه گلستان است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 276 هزار بسته کمک معیشتی مواد غذایی بین نیازمندان توزیع شده و اجرای آن همچنان ادامه خواهد داشت.

**

شورای سیاستگذاری ائمه گلستان اعلام کرد که با توجه به قرمز بودن وضعیت شیوع کرونا در استان نماز جمعه فردا در گلستان اقامه نخواهد شد.

**

سیدعبدالهادی حسینی‌شاهرودی نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله محمد یزدی، رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.

**

فرمانده انتظامی علی‌آبادکتول با اشاره به انهدام باند قطع درختان سرخدار در این شهرستان گفت: افراد سودجو اقدام به قطع درختان سرخدار و تبدیل آن به زغال و یا صنایع دستی می‌کردند.

الیاس تازیکه اظهار داشت: پس از دریافت گزارش تخلفات این افراد، پلیس در بررسی‌های انجام شده مخفیگاه آنان را شناسایی و پس از ورود به آنجا با هماهنگی مرجع قضایی، از محل مورد نظر 600 کیلوگرم چوب سرخدار، صد کیلوگرم زغال و تعدادی دستگاه‌های برش کشف کرد.

**

نخستین جشنواره ملی داستانک قرآن و عترت با رویکرد وحدت اسلامی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان و با همکاری و مشارکت برگزار می شود.

علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را با موضوعات مفاهیم و مضامین قرآن و حدیث با رویکرد وحدت اسلامی، داستان‌های قرآنی و عترتی با رویکرد وحدت اسلامی و موضوع ویژه با رویکرد وحدت امت اسلامی از منظر قرآن کریم و دیدگاه پیامبر اعظم (ص) تا 20 دی ماه به دبیرخانه جشنواره به نشانی اینترنتی www.litgol.ir ارسال کنند.

**

دادستان گنبدکاووس از دستگیری 2 نفر هنگام حمل موادمخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران مبارزه با موادمخدر گنبد این افراد را هنگام جابجایی 42 کیلوگرم تریاک در یک خودرو سواری شناسایی و دستگیر کردند. **

مسابقات روز سوم از هفته سوم مسابقات اسبدوانی فصل پاییزه گنبدکاووس فردا جمعه با رقابت 63 راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد در 6 دور هزار و 1200 متر در مجموعه سوارکاری این شهرستان بدون حضور مالکان و تماشاگران برگزار می‌شود.

*س_برچسب‌ها_س*